Hoi dames,
Wiens kindje bonkt ook met zijn/haar hoofd hard en paar keer op het matras of waar dan ook als als ze slaap hebben?
Onze dochtertje bonkt heel hard op het matras dat ik zelfs het lattenbodem heel hard hoor..
Ze huilt niet dat ze er pijn van heeft. Maar ergens vind ik het zorgwekkend. Volgens CB + Ha is er niks aan de hand..
Maar ergens lijkt dit mij niet goed. Iemand ervaring?
Mijn dochter deed het gister tegen de muur aan en ze vond het super grappig ...
Ons zoontje doet dit ook idd. Hoe meer je er op reageert hoe vaker hij het doet 馃槄.
Bonken schijnt ook een manier te zijn om zichzelf in slaap te krijgen..
Het zoontje van een vriendin van mij doet dit ook en die is inmiddels 4. Zij deed het zelf ook toen ze klein was, is idd een manier om in slaap te komen
Oh daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Toevallig ligt mijn dochter nu in bed en hoor haar vanaf beneden al met haar hoofd tegen het bed bonken. We begonnen ons ook al zorgen te maken, maar blijkbaar niet nodig gelukkig. Probeer er maar geen aandacht aan te geven dan.
Onze zoon doet dit ook! Echt hard ook, vooral in bed. Maar als je tegen over hem zit en ligt je hoofd naar voren buigt krijg je eerst een zacht stootje en daarna een flinke kopstoot..
Ze worden er rustig van idd, ons zoontje heeft een paar weken gehad dat hij zichzelf met zijn vuistje op zijn hoofd sloeg om te gaan slapen. Is vanzelf weer overgegaan gelukkig
Hier ook! Op het matras maar ook tegen mijn voorhoofd als ze naast ons ligt. En hard joh, ik denk, waarom heb jij geen blauwe plekken.
Mijn zusje heeft dit gedaan tot ze een jaar 16 was. Was ook een slaapwandelaar dus dat belooft wat! 馃槄 Maar geen zorgen over maken is inderdaad heel normaal!
Onze dochter doet dit ook. Als we haar beet hebben en ze is moe dan knalt ze telkens met haar hoofd tegen ons borst aan. Ook soms tegen de zijkant van haar bedje. Heel naar ziet het er altijd uit 馃槵