10 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou altijd even je verloskundige bellen, al is het maar om je verhaal te kunnen doen en hopelijk gerustgesteld kunt worden.

5 jaar geleden

Dit heb ik in het prille begin gehad, het kan voorkomen! Alvoor je eigen gemoedrust kun je altijd de verloskundige bellen馃槉

5 jaar geleden

Ik zou inderdaad je verloskundige even bellen, vooral voor je gemoedsrust. Even een persoonlijke vraag, had je tijdens het vrijen het gevoel dat je droog was? Echt anders dan normaal zegmaar. Want dit kan voorkomen tijdens de eerste paar weken van de zwangerschap en kan het dus zomaar zijn dat het daardoor komt. Dan is het dus niet erg voor je baby.

5 jaar geleden

Ik heb het zelf ook gehad met 6 weken, na seks een bloeding. Vk gebeld, volgende dag echo laten maken, alles was goed! Vaak komt het bloedverlies na seks van de baarmoedermond.. die is beter doorbloed tijdens zwangerschap en kan zorgen voor bloedverlies (na contact bv). Schrikken wel! Altijd goed even de vk te bellen :)

5 jaar geleden

Ik zou inderdaad je verloskundige even bellen, vooral voor je gemoedsrust. ...
Nee was extra nat馃檲 maar voelde ineens niet fijn, door me orgasme waardoor ik me partner van me afduwde

5 jaar geleden

Nee was extra nat馃檲 maar voelde ineens niet fijn, door me orgasme waardoor ...
Aah oke, dan zou ik inderdaad even contact opnemen met je verloskundige. Succes!

5 jaar geleden

Aah oke, dan zou ik inderdaad even contact opnemen met je verloskundige. Su ...
Krijg geen gehoor moet altijd dan Spoednr bellen

5 jaar geleden

Waarschijnlijk is een van de bloedvaten geraakt en het is niet erg gebeurt vaak maar ik zou verloskundige bellen voor de zekerheid en de buikpijn heb je door dat je nu daardoor te veel stress heb. Begrijpelijk. 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Matis

Waarschijnlijk is een van de bloedvaten geraakt en het is niet erg gebeurt ...
VK belde me al terug, als het alleen vannacht na het vrijen was niet te druk maken, zou het nu nog bloeden dan moest ik me wel zorgen maken!, maar heb nu alleen roze afscheiding

5 jaar geleden

Ik heb dat ook standaard na het vrijen. Het is allemaal zo goed doorbloed waardoor het snel kan beschadigen. En je hebt heel duidelijk een oorzaak en gevolg.