28 Reacties
MOD
5 jaar geleden
Pfoe, lastig! Zoals je het beschrijft klinkt het wel heel leuk en ik denk dat het ook wel scheelt als de meubels er staan want dat breekt ook wel (tenzij het dezelfde kleur is😅) en accessoires geven het ook een andere look. Heb je de gordijnen al uitgekozen? Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik die dan iig ook in een andere kleur doen. Denk dat je dan wel genoeg contrasten hebt ☺️
5 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Pfoe, lastig! Zoals je het beschrijft klinkt het wel heel leuk en ik denk d ...
De meubeltjes zijn allemaal ecru. Dus hier zijn we wel voor een neutrale kleur gegaan.
Goede tip ivm de gordijnen, mss best ook ecru kiezen dan.
Ik heb al tegen mijn man gezegd dat àls we het zo houden, ik absoluut geen enkel blauw of roze accent wil :D
5 jaar geleden
Reactie op Onlylove
De meubeltjes zijn allemaal ecru. Dus hier zijn we wel voor een neutrale kl ...
Als de meubels neutraal zijn, en je de gordijnen ook rustig houdt zou ik het gewoon zo houden. De muur kan je altijd nog wat opleuken met schilderijtjes oid die ook wat meer neutraal zijn.
Maar goed, zonder foto is het lastig om er iets zinnigs over te zeggen 😄
5 jaar geleden
Dus hieronder een foto.
Zoals je kan zien is dit de donkere kleur op de rechter muur. En de muur daarnaast is al half licht en half donker gedaan, de lijn moeten we nog trekken. Maar zo zie je de lichte kleur al.
Wee hebben daar gwn al de verf op gedaan die nog over was van de andere muren te schilderen. Afwerken doen we een dezer dagen.
De muur rechtover de donkere kleur, is al helemaal lichtroze.
Zo valt het nog mee precies. 🤔

5 jaar geleden
Dus hieronder een foto.
Zoals je kan zien is dit de donkere kleur op de rechter muur. En de muur daarnaast is al half licht en half donker gedaan, de lijn moeten we nog trekken. Maar zo zie je de lichte kleur al.
Wee hebben daar gwn al de verf op gedaan die nog over was van de andere muren te schilderen. Afwerken doen we een dezer dagen.
De muur rechtover de donkere kleur, is al helemaal lichtroze.
Zo valt het nog mee precies. 🤔

5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Wel benieuwd naar de foto!
Kan het me niet helemaal goed voorstellen.
Beden ...
Daar heb je 100% gelijk in.
Ik vergelijk misschien wat te veel met de dingen die ik op Pinterest zie staan en zo begin ik te twijfelen aan onze eigen kamer. Omdat die nooit zo mooi gaat zijn
5 jaar geleden
Reactie op Lelie91
Ik vind het juist heel mooi en rustig. Geen uitgekotste barbie hoor 🤣.
Als ...
Er komt inderdaad een lichte vloer in, waar wat ecru in zit. En dan die meubeltjes...
Oke jullie hebben me overtuigd. Gewoon verder doen.
Denk je dat okergeel hierbij past? We wilden namelijk de accenten in die kleur doen, het bedovertrek enzo hadden we al besteld. En de bergen die we erbij willen doen, gaan we ook in verschillende okertinten doen.
Nu ben ik daar weer over aan het twijfelen ;D
Mijn god, die hormonen vliegen de lucht in tegenwoordig!
5 jaar geleden
Reactie op RM90
haha voor nu laten we even de muren zo zoals ze zijn geschilderd.. er komt ...
Awel ik denk dat dat een goede keuze is. Wie weet valt het toch wel mee.
Als hier de meubeltjes staan en ik dan zeg, kom we witten het terug, krijgt mijn wederhelft een hartaanval vrees ik. Dus ik ga gewoon hiervoor gaan en we zien wel. Ooit kleuren we het opnieuw zeker :)
5 jaar geleden
Vind het ook goed meevallen :)
Vind het goed dat de lichte kleur een wit tint is eerder dan roze, en dat het is aan de muur met de ramen, anders zou de kamer veel kleiner en donkerder lijken. Met de meubels zal het er weer helemaal anders uit zien! En de roze kleur is wel zacht, geen barbie, lijkt op wat er hier ook op een van de muren staat ;)
Gewoon zien dat je het niet te druk maakt denk ik of nog te veel kleurtjes (lamp, vloerkleed, deco,...), maar komt goed! 👌
5 jaar geleden
Reactie op Helloo
Vind het ook goed meevallen :)
Vind het goed dat de lichte kleur een wit ti ...
Ik ben zelf totaal niet van het roze type, dus het overviel me best toen de kleur er op stond.
Ik vindt het lichte best nog heel roze, maar achja het is ook een meisje natuurlijk.
Ik denk dat de rest of okergel of ecruwit gaat worden. :)