17 Reacties

4 jaar geleden

Je kan dan toch juist herbalife blijven gebruiken? Als de gezonde voeding! Ik heb het ook heel lang gebruikt maar op een gegeven moment werd ik er erg misselijk van, en dit was niet eens tijdens een zwangerschap! Anders even navraag doen!

4 jaar geleden

Juist blijven eten... vooral visolie

4 jaar geleden

Ik ben juist de shakes blijben gebruiken, gewoon puur als ontbijt maar slik niet meer de vezel en vitamine pillen

4 jaar geleden

Je kan het idd gewoon nemen. Als je er maar wel wat aan toevoegd. Want als je alleen op shakes leeft dan krijg je te weinig binnen en val je af en dat is dan weer niet de bedoeling 馃槈

4 jaar geleden

Nee, ik zou het niet gebruiken. Maar shakes met havervlokken en fruit zonder het poeder van herbalife.

4 jaar geleden

Je kan zelf een shake met melk, fruit, haver of andere ingredi毛nten maken toch? Zou al die poedertjes lekker achterwege laten 馃槉

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties ! Ik bekijk de alternatieven eens om zelf een shake te maken zodat ik toch iets binnen heb 鈥榮 morgens 鈽猴笍. Momenteel is het yoghurt met fruit en havermout maar doe er 2u over met lange tanden. Niet omdat ik het niet lukt maar gewoon omdat 鈥榮 morgens vaste voeding eten echt moeilijk is 馃槄

4 jaar geleden

Ik maak zelfs shakes/smoothies! Ik gebruik ook al jaren eiwit shakes maar ik kan het nu niet wegkrijgen de geur is vreselijk en ik heb nu ook een vegan shake gekocht omdat dat het natuurlijkst is.. Maar nee ook dat lukt niet! Dus ik maak elke ochtend bij m'n ontbijt een groene of rode Smoothie. Dit doe ik erin: Groene Smoothie: sinaasappelsap of verse sinaasappel, 1 banaan, spinazie, lijnzaad of chiazaad en eventueel mango of ananas als ik dit in huis heb. Dit drink ik naast m'n ontbijt, bijv 2 getoast boterhammen. Rode ontbijt Smoothie: roodfruit, 1 halve banaan, plantaardige melk, 2 eetlepels havermout, chiazaad. Dit is dan m'n gehele ontbijt.

4 jaar geleden

Reactie op NaoomChinook

Je kan dan toch juist herbalife blijven gebruiken? Als de gezonde voeding! ...
Ik zou er wel mee oppassen er zitten veel synthetische vulsels in..

4 jaar geleden

Mijn moeder is jaren consulente geweest en ik gebruik ook Herbalife. Je kunt dit gewoon blijven gebruiken. Krijg je meteen alles wat je nodig hebt binnen!

4 jaar geleden

Reactie op FitMommy89

Ik maak zelfs shakes/smoothies! Ik gebruik ook al jaren eiwit shakes maar i ...
Chiazaad wordt alleen afgeraden voor zwangeren

4 jaar geleden

Ik heb ook jaren Herbalife gedaan. Ik neem nu iedere ochtend een shake van magere yoghurt, rood fruit (diepvries), eiwit poeder en havermout!! Goede en lekkere vervanger

4 jaar geleden

Chiazaad wordt alleen afgeraden voor zwangeren
Waarom? Dit is een goede bron van omega en eiwit.

4 jaar geleden

Reactie op FitMommy89

Waarom? Dit is een goede bron van omega en eiwit.
Kijk eens op de zwanger hap app 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik denk dat als je Herbalife gebruikt en het feit dat je er direct met stopt als je zwanger bent, dat je dit zowieso niet neemt op de juiste manier zeg maar. Als je er nu met stopt zou ik er altijd met stoppen. Zelf shakes maken lijkt mij hier inderdaad de beste oplossing als je dit echt mist. Vers fruit soja- of koe-melk en havervlokken, op en top lekker :)

4 jaar geleden

Ik denk dat als je Herbalife gebruikt en het feit dat je er direct met stop ...
Ik nam dit wel op de juiste manier maar weet dat het niet zo goed is voor de lever vandaar dat mijn lichaam nu niet extra wil belasten zonder zeker te zijn dat het niet schadelijk is voor de baby. Ik sportte bijna elke dag. Ben daar voorlopig ook mee gestopt. Wilt dat dan ook zeggen dat ik niet sport op de juiste manier, nee toch? 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op F-O

Ik nam dit wel op de juiste manier maar weet dat het niet zo goed is voor d ...
Gho sporten is iets anders dan een shake nemen. Van Herbalife wordt gezegd dat het alles is wat een goede voeding zou moeten zijn. Dus vindt ik het gek dat je daar dan direct met stopt als je zwanger bent. Ik snap het he, ik heb het ook genomen. Ben om andere redenen gestopt. Maar als je bang bent voor het lichaam van je kindje, waarom dan niet voor je eigen lichaam. En sporten, ja gho daar ben ik voorlopig ook even met gesport, maar dat komt omdat ik niet goed weet welke sport goed is voor een zwangere vrouw en omdat ik gewoon heel erg moe ben :) Wat ik graag eet als alternatief van een shake, is warme havermout met soja melk, of koude havermout met yoghurt. Misschien kan je dat eens proberen. Je gaat wel iets vinden waar je je goed bij voelt hoor.