26 Reacties

4 jaar geleden
Ik ken dit... er is nauwelijks contact. Ik ga dinsdag (laatste werkdag) naar kantoor om het papierwerk af te gooien en dan zeg ik tot in augustus hahaha meer doe ik er ook niet aan. Vanuit HR komt er tot nu toe ook weinig. Weet bij de vorige dat ik een cadeautje kreeg. Weet niet hoe dat nu gaat.

4 jaar geleden
Ik werk op een bso. En heb met een paar collegas waar ik de laatste weken veel samen werkte een kopje thee gedronken.(zat vanaf dec op kantoor). Zelf een lekker taartje gebakken. Smiddags kwamen een paar collegas voor de noodopvang en daar heb ik nog mee kunnen kletsen. Maar niet het hele team gezien en jammer genoeg geen afscheid kunnen nemen van mn bsokindjes

4 jaar geleden
Mijn verlof begint zaterdag maar ik zit al sinds 13 oktober thuis (horeca) dus ook niets kwa afscheid van t werk.. normaal had ik op mn laatste avondje wat lekkers meegenomen voor degene die er die avond zijn ofzo. Wel krijg ik nu al 2 dagen kaarten binnen van collega's omdat die toch nog iets voor mij wilde doen 😊

4 jaar geleden
Ik heb al 2 weken verlof! Ik heb voor het team waarmee ik werk puddingkoeken gehaald met blauwe versiering erop en die hebben we gezamelijk op gegeten! Hun hadden heel de kapsalon versierd voor mij en allerlei kadootjes! Voelde me echt heel erg verwend! Maar ik spreek en zie die collega's buiten mn werk nog heel veel dus ik hoefde niet echt afscheid te nemen haha!

4 jaar geleden
Ik werk ook al meer dan een jaar vanuit huis (HR werkzaamheden). Ik heb voor meerdere collega’s die met zwangerschapsverlof gingen wat georganiseerd maar voor mijzelf heb ik tot nu toe niks voorbij zien komen vanuit mijn collega’s. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet afsluiten met de collega’s. Ben ook druk met het inwerken van mijn vervanger dus met iedereen een apart Teams moment inplannen lijkt mij ook niet praktisch omwille van de tijd...

4 jaar geleden
Goede vraag. Normaal krijgt iemand kadootje van het team en neem je wat te trakteren mee
Maar werk ook al meer dan een jaar thuis en zie mijn collega's alleen wekelijks met video vergadering. Ik denk dat in laatste vergadering donderdag wel wat aandacht aan wordt besteed evt pakketje per post wat we ook doen bij zieken. Maar dat was het dan denk ik. Vind ik eigenlijk niet zo erg, al snel ongemakkelijk bij afscheid etc ook al is het maar voor even :)
Maar ik zou het toch ook jammer vinden als niemand wat zegt
Met sommige collega's hou ik contact, met merendeel niet
We zien het wel
Nog een weekje hierna :)

4 jaar geleden
Bij mij is vandaag iedereen naar kantoor gekomen en hebben we de kantine gebruikt om even de mensen waarmee ik samenwerk bij elkaar te brengen. (Wij zijn de HR afdeling) ze hadden samen uitgelegd en heb een hele leuke mand gekregen met allemaal leuke spulletjes, en koffiekoeken door hun geregeld. Echt super leuk! 🥰 morgen laatste werkdag, maar dan werkt er bijna niemand 😁

4 jaar geleden
Ik heb een appje gestuurd, "vergeet me niet uit te roosteren, ik ben er 16 weken niet.. ajuu" 😆 geen enkele reactie op terug gekregen, tot afgelopen dinsdag "hoi we missen je op werk, waar ben je".. uhmmm zwangerschapsverlof, zoals k al had aangegeven

4 jaar geleden
Reactie op Anniejannie
Ik heb een appje gestuurd, "vergeet me niet uit te roosteren, ik ben er 16 ...
Oh echt? Had je het ook 3 weken voor je verlof al aangevraagd?

4 jaar geleden
Oh echt? Had je het ook 3 weken voor je verlof al aangevraagd?
Ja had me verlof in november al aangevraagd en was ook binnen een week goedgekeurd 😅 ze zijn alleen niet zo scherp bij mij op werk.

4 jaar geleden
Reactie op Anniejannie
Ja had me verlof in november al aangevraagd en was ook binnen een week goed ...
Jemig dat is ook wat
Hopelijk leven ze vanaf nu wel een beetje mee...

4 jaar geleden
Jemig dat is ook wat
Hopelijk leven ze vanaf nu wel een beetje mee...
Haha denk dat ze ondertussen al vergeten zijn wie ik ben 😆😆 Annie who?