24 Reacties

4 jaar geleden
Ik zou nu niks aanschaffen en even wachten wat je straks fijn vindt en hoe het voeden gaat. Ik had er vorige keer 2 en 3 maanden gevoed, dat was prima. Wel scherp zijn op de was haha maar als ik was gaan werken en voeden dan had ik er meer gekocht.
Beugel vond ik niet fijn in het begin, je hebt stuwing en je voedt heel veel en zoekt nog naar houdingen etc. Hoewel ik het er mooier uit vond zien, verre van comfortabel en die beugel zit in de weg met voeden vond ik.

4 jaar geleden
Mij werd aangeraden pas na de bevalling een voedings BH te kopen omdat de grootte van je borsten en de omtrek dan best wel anders kan zijn.

4 jaar geleden
Ik heb er 2, van Anita. Zonder beugel. Net aangeschaft. Mag vanaf 6 weken voor de bevalling. Heb vorige keer 8m bv gegeven en met 2 ging het prima. Snachts doe ik een sporttop aan.

4 jaar geleden
Ik heb nog 4 van de vorige zwangerschap, maar die waren wel wat verouderd. Ik heb er nu 6 bijgekocht, allemaal verschillende, en ook voor als ik straks weer slanker ben.

4 jaar geleden
Je kan nu toch gewoon al (sport/ voedingsbhs) bh's aanschaffen omdat vaak reguliere bh's al niet passen?
Is bij mij ten minste zo
Heb in totaal 4 verschillende maten, met mogelijkheid tussenstuk

4 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Ik heb nu 2 Bh's zonder beugel en niet voorgevormd. Deze draag ik al vanaf ...
Ja dit had ik ook. Paste daardoor mijn mooie peperdure voedingsbh’s niet na de bevalling. Ik heb er 2, dan kan er elke/om de dag een in de was

4 jaar geleden
Reactie op Mommy2bee
Waarom zou je 's nachts een sportbh aan willen? Ik slaap altijd zonder eige ...
Ik dacht bij de eerste ook lekker zonder bh te gaan slapen. Nou, ik werd telkens na een paar uur wakker in een kletsnat bed haha. Ik heb twee normale voedingsbhs en twee wat zachtere zonder beugel voor de nacht. Daar doe ik dan ook nog wasbare zoogcompressen in natuurlijk.