24 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan zelf echt al maanden geen bh met beugel meer aan, doet zo'n zeer. Denk dat dat de reden is? Ik denk zelf 4 ongeveer, beetje afhankelijk van hoe vaak je wilt wassen.

4 jaar geleden

En wat wasbare pads die je kunt vervangen

4 jaar geleden

Ik heb 2 met beugel en 1 zonder beugel voor 's nachts. Ze hadden mij het advies gegeven een zonder beugel en vulling voor de nacht. Zou helpen tegen stuwing of zoiets.... geen idee heb hem maar gewoon aangeschaft, we zien het wel.

4 jaar geleden

Ik zou nu niks aanschaffen en even wachten wat je straks fijn vindt en hoe het voeden gaat. Ik had er vorige keer 2 en 3 maanden gevoed, dat was prima. Wel scherp zijn op de was haha maar als ik was gaan werken en voeden dan had ik er meer gekocht. Beugel vond ik niet fijn in het begin, je hebt stuwing en je voedt heel veel en zoekt nog naar houdingen etc. Hoewel ik het er mooier uit vond zien, verre van comfortabel en die beugel zit in de weg met voeden vond ik.

4 jaar geleden

Ik heb er 4 van de h&m 2x 2packs. En dan 2 verschillende soorten. Zonder beugel maar wel met vulling (ik haaaaaat het als mn tepels er doorheen komen). Geen idee hoe ze uiteindelijk precies zitten maar heb zeker een maat groter gekocht☺️

4 jaar geleden

Heb je ook wat voor snachts? Dat heb je de eerste weken wel nodig! Ik had 2 van die zonder beugel van noppies. En 3 met beugel voor overdag. Heb ook een half jaar bv gegeven. Nu had ik er daar nog wat van, en een nieuwe bij gekocht

4 jaar geleden

Mij werd aangeraden pas na de bevalling een voedings BH te kopen omdat de grootte van je borsten en de omtrek dan best wel anders kan zijn.

4 jaar geleden

Ik heb 2 voedingsbh's en 3 sportbhs (tijdens de zwangerschap)... Geen idee hoeveel je er nodig hebt

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips dames!

4 jaar geleden

Ik heb er 2, van Anita. Zonder beugel. Net aangeschaft. Mag vanaf 6 weken voor de bevalling. Heb vorige keer 8m bv gegeven en met 2 ging het prima. Snachts doe ik een sporttop aan.

4 jaar geleden

Ik heb er momenteel 2 zonder beugel en een aantal sportbhs zonder beugel. Beugels doen me teveel pijn nu tijdens m'n zwangerschap.

4 jaar geleden

Ik heb nog 4 van de vorige zwangerschap, maar die waren wel wat verouderd. Ik heb er nu 6 bijgekocht, allemaal verschillende, en ook voor als ik straks weer slanker ben.

4 jaar geleden

Ik heb er 3. En gebruik wasbare pads

4 jaar geleden

Ik heb nu 2 Bh's zonder beugel en niet voorgevormd. Deze draag ik al vanaf week 20 zo'n beetje. Pas na de bevalling koop ik weer BH's bij, vorige keer groeide mijn borsten ook ineens 2 maten na de bevalling!

4 jaar geleden

Je kan nu toch gewoon al (sport/ voedingsbhs) bh's aanschaffen omdat vaak reguliere bh's al niet passen? Is bij mij ten minste zo Heb in totaal 4 verschillende maten, met mogelijkheid tussenstuk

4 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Ik heb nu 2 Bh's zonder beugel en niet voorgevormd. Deze draag ik al vanaf ...
Ja dit had ik ook. Paste daardoor mijn mooie peperdure voedingsbh’s niet na de bevalling. Ik heb er 2, dan kan er elke/om de dag een in de was

4 jaar geleden

Waarom zou je 's nachts een sportbh aan willen? Ik slaap altijd zonder eigenlijk. Of lekt het dan ofzo? Geen idee hoor haha 😄

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2bee

Waarom zou je 's nachts een sportbh aan willen? Ik slaap altijd zonder eige ...
Ik dacht bij de eerste ook lekker zonder bh te gaan slapen. Nou, ik werd telkens na een paar uur wakker in een kletsnat bed haha. Ik heb twee normale voedingsbhs en twee wat zachtere zonder beugel voor de nacht. Daar doe ik dan ook nog wasbare zoogcompressen in natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Tweedekindje

Ik dacht bij de eerste ook lekker zonder bh te gaan slapen. Nou, ik werd te ...
Oh vandaar 😅

4 jaar geleden

Zonder beugel is fijn als je borstvoeding gaat geven, omdat je dan stuwing krijgt kan het zijn de Kraamzorg adviseert met bh aan te slapen en de borsten ‘in bedwang’ te houden. Dat is mijn ervaring.