6 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook pijn in mijn boven buik. Het lijkt op een pijn die je hebt bij een lege maag, terwijl ik voor mijn gevoel wel voldoende eet. De pijn schiet erin bij het inademen en draaien. Ik ga nu maar een schema bijhouden van wat ik eet en dan overleggen met mijn verloskundige. Ook krijg ik vervoegd mijn suiker test ivm echt niet normale vermoeidheid en mijn eeuwige dorst op wel moment van de dag ook.
5 jaar geleden
Dit had ik net nog toen ik een wandeling ging maken. Ik denk ook groei van de baarmoeder naar boven. Als ik rustig ga zitten zakt het weer. Rond 20 weken had ik ook een hele pijnlijke steeks rond mijn navel. Schijnt heel gevoelig te zijn, de huid rond je navel en als je baarmoeder daar voorbij groeit doet dat ook pijn. Een warme kruik hielp wel een beetje maar bleef echt wel even pijn doen.
5 jaar geleden
Reactie op chavella
Ik heb ook pijn in mijn boven buik. Het lijkt op een pijn die je hebt bij e ...
Ah wat vervelend zeg, goed dat je het gaat bijhouden, hoop dat de verloskundige je dan verder kan helpen! Pijn voelt hier inderdaad ook juist alsof je iets verkeerd hebt gegeten ofzo.. maar hopelijk is het dan inderdaad alleen groeipijn..
5 jaar geleden
Reactie op Mamatobe23
Dit had ik net nog toen ik een wandeling ging maken. Ik denk ook groei van ...
Ah nou fijn om te horen dat dit dus geen ongebruikelijke klachten zijn.. Ik ga dan ook maar even een warme kruik proberen! 馃憣馃徏
5 jaar geleden
Reactie op Mamafav
Ik heb ook pijn in de bovenbuik en soms echt krampen. Morgen moet ik daarvo ...
Wat vervelend, hoop voor je dat jij ook snel meer weet! Heel vervelend die krampen en trekt hier ook helemaal door in de rug.. Ga het even aankijken en anders inderdaad ook eens naar de huisarts..