8 Reacties

3 jaar geleden

Toen mn dochter hoge koorts had zonder aanwijsbare reden hebben ze getest op urineweginfectie. Zou er even verder mee gaan zodat ze bepaalde zaken kunnen uitsluiten

3 jaar geleden

Misschien de 6e ziekte? Dan hebben kindjes ook eerst hoge koorts zonder andere symptomen en krijgen later vlekjes.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft exact dit nu. Ook vlekjes, maar dat leek door de warmte te komen. Het trok weg toen ze was afgekoeld. Ik denk zelf dat haar snijtanden doorkomen.

3 jaar geleden

Hier koorts en paar dagen later waterpokken..

3 jaar geleden

Hier ook koorts maar oorontsteking. Ik twijfel of er ook een uurineweginfectie dwars zit maargoed daar helpt antibiotica ook tegen dus dat komt dan hopelijk vanzelf wel goed zo 馃槉

3 jaar geleden

Zo'n huidje (kan niet helemaal goed zien) hebben sommige kinderen vaker met koorts. Hopelijk knapt ze op van een goede nacht slaap, anders idd even langs de huisarts om oorontsteking of blaasontsteking uit te sluiten. Kan idd ook dat ze over paar dagen over e vlekjes zit. 馃檲

3 jaar geleden

Als je je zorgen maakt zou ik niet googlen of een forum raadplegen maar een arts :-) dat bedoel ik absoluut niet lullig maar een arts is de enige die jou echt goed kan helpen bij twijfels aan de gezondheid van je kindje.

3 jaar geleden

Als je je zorgen maakt zou ik niet googlen of een forum raadplegen maar een ...
De huisarts had ik gisteren later op de dag idd al gebeld maar assistente gaf niet aan dat we direct moesten komen. We hadden wel een afspraak gemaakt voor vandaag dus ze wordt zowiezo gecheckt vandaag. Ik werd gister avond juist wat meer ongerust door mijn vriend dus vandaar ik even wou vragen naar ervaringen van anderen. Heb haar vannacht ook nog goed in de gaten gehouden, temp was zojuist 36,4 wel een groot verschil ineens. Bedankt voor alle reacties. Ik laat nog even weten hoe het afloopt.