13 Reacties
4 jaar geleden
Zo'n hoofdband is levensgevaarlijk. Kan naar beneden schuiven en rond zijn nek gaan zitten. Hoofd naar voren als hij slaapt is niet erg. Check anders even safeintheseat op Instagram!
4 jaar geleden
Zo'n hoofdband is levensgevaarlijk. Kan naar beneden schuiven en rond zijn ...
Thanks
4 jaar geleden
Reactie op JPx21
Ik had het eerst ook in de kleine maxi cosi, nu in de grotere (Axis fix) ni ...
Ah, wij hebben ook een axissfix, maar nu gebeurt het dus wel :-/
4 jaar geleden
De kleine hing hier ook met haar koppie toen de autostoel achterstevoren op de isofix stond. Nu heb ik de stoel met de rijrichting mee geplaatst en lijkt 'ie iets verder naar achteren te kantelen. Nu geen knikkebolletje meer wanneer ze slaapt.
4 jaar geleden
Je zou ff kunnen kijken wat 't moment is dat z'n hoofdje naar voren gaat hangen. Bij ons bleek 't te zijn na een drempel of remmen (ookal was 't normaal tempo remmen) destijds in de maxi cosi. Die hebben we toen bewust elke keer wat meer onderuit gezet, de maxi cosi dus en echt in slakkengang drempels genomen en ook echt veel rustiger remmen hielp. Nu in autostoeltje (van Hema) geen last meer van. Zowel in zit stand als lig stand niet.
4 jaar geleden
Reactie op Sangeetha
Mogen ze al
Met de rijrichting mee rijden? Of snap ik je niet. 馃槄
Dat ligt aan het stoeltje. Sommige stoeltjes zijn I-Size en mogen alleen achter uit gebruikt worden tot een bepaalde lengte van het kind. Andere stoeltjes voldoen aan de ECE r44 en mogen vooruit geplaatst worden. De ECE R44 geldt op basis van het gewicht van je kind.
4 jaar geleden
Reactie op Sangeetha
Mogen ze al
Met de rijrichting mee rijden? Of snap ik je niet. 馃槄
Als ik de instructie van ons stoeltje moet geloven, dan mag ze al vooruit kijken..
4 jaar geleden
Reactie op Kantoortroela
Als ik de instructie van ons stoeltje moet geloven, dan mag ze al vooruit k ...
Ik vroeg het me af omdat die van mij njet mag. Pas vanaf 15 maanden.
https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/recaro-salia-125-i-size-select-1409272142.html?dwvar_1409272142_kleurnaam_60=Sweet%20Curry&cgid=37#prefn1=draaibaar_147&prefv1=Ja%2C%20360%20graden&start=49&sz=12