19 Reacties

5 jaar geleden

Ja kan zeker:)!

5 jaar geleden

Ja dit is wel normaal, ik ben zelf 36 weken en kreeg vorige week een inwendig onderzoek. Hier was het hoofdje al goed te voelen, wees maar blij dat die zo goed inzakt, scheelt je straks met de bevalling !

5 jaar geleden

Heb het zelf ook gevoeld. 馃槉

5 jaar geleden

Dat lijkt mij niet. Als je met je vingers naar binnen gaat, zit je in je vagina. Daarna komt nog de baarmoederhals die ook nog ongeveer 4 cm is en pas daarna zit je baarmoeder met je kindje.

5 jaar geleden

Dat lijkt mij niet. Als je met je vingers naar binnen gaat, zit je in je va ...
Mijn baarmoederhals is verstreken en je voelt wel degelijk het hoofdje. VK zei ook dat ze het hoofdje voelde tijdens inwendig onderzoek. Ik heb toen gevraagd kan ik dat zelf ook voelen, ja zei ze.

5 jaar geleden

Tuurlijk kan je dat voelen! Een anatomische prent toont niet de realistische setting. Zeker als je kindje ingedaald is kan je dat voelen.

5 jaar geleden

Dat kan zeker hoor. Is bij mij ook het geval. Apart om te voelen he!

5 jaar geleden

Reactie op Melster

Dat kan zeker hoor. Is bij mij ook het geval. Apart om te voelen he!
Ik dacht eerst ook huh hoe kun je het hoofdje voelen. Dacht heb ik dan ontsluiting. Maar er zit best veel ruimte om je baarmoeder hals en je voelt gewoon een heel ronde vorm.

5 jaar geleden

Oh dus je voelt alleen een vormpje? Je raakt het hoofdje niet aan met je vinger?

5 jaar geleden

Oh dus je voelt alleen een vormpje? Je raakt het hoofdje niet aan met je vi ...
Alleen de vorm inderdaad:)

5 jaar geleden

Dat lijkt mij niet. Als je met je vingers naar binnen gaat, zit je in je va ...
Kan inderdaad zeker. Ik heb hem ook gevoeld, hij schoof zelfs weg馃ぃ ik denk dat hij schrok hahah! Heel apart om te voelen.

5 jaar geleden

Kan hoor zeker met dit termijn. Baarmoedermond kan/gaat dan later nog kantelen. Mijn baarmoedermond is ook spoorloos 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op dniess17

Kan inderdaad zeker. Ik heb hem ook gevoeld, hij schoof zelfs weg馃ぃ ik denk ...
Wow ja lijkt me heel apart! Nu ben ik ook benieuwd maar durf niet haha

5 jaar geleden

Maar in topic toucheren claimen wel meer dames dat het onmogelijk is dit zelf te voelen en dat het een raar advies van VK is, hoe zit dat dan.?

5 jaar geleden

Maar in topic toucheren claimen wel meer dames dat het onmogelijk is dit ze ...
Hoe bedoel je dat? 馃槉 het hoofdje voelen of de ontsluiting/lengte van de baarmoedermond voelen?

5 jaar geleden

Reactie op Gingerspice182

Wow ja lijkt me heel apart! Nu ben ik ook benieuwd maar durf niet haha
Ik durf ook niet 馃槀馃槀 maar ben nu wel nieuwsgierig hahaha

5 jaar geleden

Ik heb nog even contact gehad met de VK en dit schijnt gelukkig normaal te zijn.