5 Reacties
4 jaar geleden
Oeps te vroeg gepost:
Ik las dus dat het door een te kort tongriempje zou kunnen zijn, maar ik merk geen andere kenmerken daarvan.
Mijn zoontje gebruikt een ronde bibs fopspeen, enkel tijdens het slapen. Zou het dat zijn?
4 jaar geleden
In de kraamweek werd er ook gezegd dat mijn meisje een hoog gehemelte heeft. Verder heeft ze een hele lange tong waar ze altijd druk mee is 😛 Logopedie zal geen luxe worden, gok ik. Maar we gaan het zien. Niks wijst erop dat ze er nu last van heeft. Philips Avent spenen gebruiken we trouwens.
4 jaar geleden
Reactie op Liesxx
Hai
Hoe zie je dat? Ik vermoed t namelijk bij mij dochter door moeite met s ...
Nee, gelukkig niets van problemen! Altijd een vlotte eter en drinker geweest.
Ik zag het toevallig tijdens het spelen! Toen ik hem naar voren/ondersteboven liet zakken en ik zo toevallig in zijn mond kon kijken... ik vind dat er een put is i.p.v. een vlak verhemelte.
4 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft dit ook enige “nadeel” hier is dat ze moeilijk der broodje door kan slikken omdat ze alles in der gehemelte verstopt😬 maar dat is verder denk gewoon een kwestie van oefenen ik heb zelf ook een hoog gehemelte en een open schises waardoor ik vroeger hazentanden had (was geen pretje) maar gelukkig zijn er beugels😅