17 Reacties

5 jaar geleden

Ik had er nog nooit van gehoord. Heb 1 test gedaan en daarna nog een keer omdat ik een lichte bloeding had. Zijn zelf meer dan een jaar bezig geweest voor dat het weer lukte na een mk. Ik heb over een week mijn echo. Voel me nog steeds niet heel erg zwanger. Ben nu 6+6

5 jaar geleden

Goed dat je dit deelt zeg! Succes morgen!

5 jaar geleden

Oh bedankt voor je verhaal! Ik google daar van de week ook eens op en dacht , laat ik eens proberen! En idd de lijn weer een mooie knaller (Vandaag 5+4 ) Ben ook reeeeuze benieuwd wat onze echo laat zien! Alvast heel veel succes morgen! 馃拹馃尯鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op Babymei2020

Oh bedankt voor je verhaal! Ik google daar van de week ook eens op en dacht ...
Nou bijzonder he! Staat ook best weinig over op internet (in het Nederlands dan) grappig dat jij het ook geprobeerd hebt! Scheelt weer wat kopzorgen 馃槄

5 jaar geleden

Ben benieuwd naar je echo, laat je het even weten succes!

5 jaar geleden

Reactie op Rshid

Ben benieuwd naar je echo, laat je het even weten succes!
Laat het zeker weten! 馃槂 10 voor 11 heb ik de echo dus nog maar even! 馃榾

5 jaar geleden

Hoe is het gegaan ?

5 jaar geleden

Hoi Allemaal! Het is allemaal goed! Ben vandaag 6+5 en dat klopt precies met onze eigen berekening. Hartje klopte mooi. En het was er 1 馃槂 Super blij!

5 jaar geleden

Reactie op Laurie26

Hoi Allemaal! Het is allemaal goed! Ben vandaag 6+5 en dat klopt precies me ...
Oh super gefeliciteerd!!

5 jaar geleden

Reactie op Laurie26

Hoi Allemaal! Het is allemaal goed! Ben vandaag 6+5 en dat klopt precies me ...
Wat fijn gefeliciteerd! Toch apart h猫 dat je je test met water dan weer donkerder hebt kunnen maken

5 jaar geleden

Bovenste met water onderste zonder water, en gewoon plasje van nu net 馃し馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Babymei2020

Bovenste met water onderste zonder water, en gewoon plasje van nu net 馃し馃槀
Ze zijn allebei best donker. Het werkt dus alleen als je merkt dat je testen lichter worden ten opzichte van bijvoorbeeld een week geleden. Dat betekend dat je zoveel HCG hebt dat de test het niet aan kan. Hoeveel weken ben je?

5 jaar geleden

Reactie op Laurie26

Ze zijn allebei best donker. Het werkt dus alleen als je merkt dat je teste ...
Ik denk t geen idee! 馃槀 Ik zie wel zelf een klein beetje verschil, maar ook weer niet zo van wauwww, had ik vorige week wel! Maargoed maakt ook niet uit, ben allang blij dat de testen nog knallen 馃榿 Vandaag 5+6 馃ぐ

5 jaar geleden

Reactie op Babymei2020

Ik denk t geen idee! 馃槀 Ik zie wel zelf een klein beetje verschil, maar ook ...
Ja dat is zo! Dat is het belangrijkste! En elk merk is weer anders. Maar inderdaad zie ook verschil. Misschien nog meer water erbij! 馃槀馃槀 wanneer mag jij echo?

5 jaar geleden

Reactie op Laurie26

Ja dat is zo! Dat is het belangrijkste! En elk merk is weer anders. Maar in ...
Ik heb ook zo de drang om nog elke te testen h茅 馃く heeft helemaal geen nut maar toch! Over precies 1 week , afgelopen zondag heel eventjes bruin bloedverlies gehad maar dat was gelukkig eind van de middag weer over!! Maar dat maakt me wel onzeker hoor, je weet ook gewoon niet wat er gaande is daarbinnen 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Babymei2020

Ik heb ook zo de drang om nog elke te testen h茅 馃く heeft helemaal geen nut ...
Nee inderdaad en daarom wil je steeds testen. Eigenlijk moet je gewoon stoppen als CB 3+ aangeeft maar het is zo lastig om het niet te doen 馃槀 maar ik stop nu wel echt! Want heb nu de echo gehad dus vind nu dat ik moet stoppen. Spannend jij volgende week de echo! Laat je het ook even weten hoe die was?

5 jaar geleden

Top nieuws! Fijn dat je nog ff hebt laten weten hoe het gegaan is :) ik denk dat 茅cht veel vrouwen dit niet weten!