100 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter (mei 2021) is nu 75 cm en 10 kilo. We weten dat ze een stuk kleiner is dan gemiddeld 😉

één jaar geleden

Lengte weet ik niet.. Ze weegt 14,2kg

één jaar geleden

Zoon, eind mei, 84 cm en 10 kilo. Het is een magere maar poept wel 1 - 3 keer per dag 🙈.

één jaar geleden

Zoon 29 april 2021, laatste keer zelf meten ongeveer 93cm en 16 kilo. Het is een grote kerel

één jaar geleden

Zoontje van 17 april is 12,8 kilo bij 86 cm. Van het consultatiebureau heb je een app waarin je precies kan zien hoe je kindje groeit. (Niet spannender maken dan het is hoor, maar is wel een handige richtlijn)

één jaar geleden

Dochter 86 cm en 12 kilo

één jaar geleden

Hier een zoon van 88 cm en 11.3 kg bij net 2 jaar. Lang en dun, maar altijd al geweest, net als zijn vader

één jaar geleden

Zoontje hier van 7 mei 21 en tijdens laatste bezoek k&g in mei gemeten op 92 cm en 14,5kg. Krijgen ook wel dikwijls de opmerking dat het een flinke kerel is 😄

één jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Zoon 29 april 2021, laatste keer zelf meten ongeveer 93cm en 16 kilo. Het i ...
Mijn dochter is ook 93cm lang. Ze weegt alleen maar 11,7 kg🫣 Lang en slank. Haar zussen waren en zijn ook zulke sprietjes.

één jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Mijn dochter is ook 93cm lang. Ze weegt alleen maar 11,7 kg🫣 Lang en slan ...
Ikzelf en mijn vriend zijn ook niet slank 😅 we weten dus waar hij het van heeft.. hij heeft verder ook echt de bouw van z'n vader. Lang lijf, minder lange benen en gewoon groot (vader is 1.95m)

één jaar geleden

Reactie op Jojabo

Mijn dochter (mei 2021) is nu 75 cm en 10 kilo. We weten dat ze een stuk kl ...
Weten jullie ook waarom? En hebben ze ook onderzoek gedaan? Gewoon uit interesse hoor omdat wij ook een vrij kleintje hebben. Maar mocht je hier geen antwoord op willen geven, is dat natuurlijk ook helemaal prima. 😊

één jaar geleden

Onze zoon is van 22 mei 2021, is 94cm en weegt 14.8kg. Flinke vent 💪🏻

één jaar geleden

Zoontje van 19 april . Nu 85cm en 13 kg. Hij is prematuur geboren , daarom ook kleiner dan gemiddeld.

één jaar geleden

Dochter van 6 mei is nu 88cm en 12kg

één jaar geleden

Lang meisje van 18 mei 2021 92.4 cm en 13.8 kilo Wordt vaak al 3 jaar geschat, want is verbaal ijzersterk.

één jaar geleden

Reactie op Love3

Weten jullie ook waarom? En hebben ze ook onderzoek gedaan? Gewoon uit inte ...
We lopen bij het ziekenhuis. Er is bloed onderzoek gedaan en foto’s gemaakt van haar heupjes. Vandaag waren we toevallig bij het ziekenhuis en is ze nu 78 cm en 10,3 kilo. Uit de onderzoeken kwam niets. We staan er nuchter in hoor. Tot nu toe is er niets dat uitwijst dat er iets aan de hand is.

één jaar geleden

Mijn dochter van 28 mei 2021 is nu ongeveer 86 cm en 11,5 kg

één jaar geleden

Mijn dochtertje (24 mei 21) is 86,5 CM en 11,2 kg.

één jaar geleden

Onze zoon is 98 cm en 16,4 kg. 🥰 Zijn lijntje van de lengte steekt net boven de bovenste curve uit. Gewicht past er prima bij.

één jaar geleden

Een gok want ook wij zijn lang niet meer bij cb geweest. Zoon mei 21 kledingmaat 98/104 dus gok zo'n 100 cm en laatst 15,5 kg. Schoenmaat 25. Flinke jongen😅🤣