Hallo dames,
Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar en lang jullie peuters momenteel zijn. Ik merk dat ik geen idee heb wat gemiddeld is voor peuters.
Ik ben ook al lang niet meer bij het consultatiebureau geweest dus heb geen idee of mijn dochter ook goed zit met gewicht/lengte.
De vraag is uit nieuwsgierigheid en niet om te judgen. 馃グ
Mijn dochter is 93 cm lang en 13,2 kilo zwaar.
Zoontje van 17 april is 12,8 kilo bij 86 cm.
Van het consultatiebureau heb je een app waarin je precies kan zien hoe je kindje groeit. (Niet spannender maken dan het is hoor, maar is wel een handige richtlijn)
Zoontje hier van 7 mei 21 en tijdens laatste bezoek k&g in mei gemeten op 92 cm en 14,5kg. Krijgen ook wel dikwijls de opmerking dat het een flinke kerel is 馃槃
Mijn dochter is ook 93cm lang.
Ze weegt alleen maar 11,7 kg馃
Lang en slan ...
Ikzelf en mijn vriend zijn ook niet slank 馃槄 we weten dus waar hij het van heeft.. hij heeft verder ook echt de bouw van z'n vader. Lang lijf, minder lange benen en gewoon groot (vader is 1.95m)
Mijn dochter (mei 2021) is nu 75 cm en 10 kilo. We weten dat ze een stuk kl ...
Weten jullie ook waarom? En hebben ze ook onderzoek gedaan? Gewoon uit interesse hoor omdat wij ook een vrij kleintje hebben. Maar mocht je hier geen antwoord op willen geven, is dat natuurlijk ook helemaal prima. 馃槉
Weten jullie ook waarom? En hebben ze ook onderzoek gedaan? Gewoon uit inte ...
We lopen bij het ziekenhuis. Er is bloed onderzoek gedaan en foto鈥檚 gemaakt van haar heupjes. Vandaag waren we toevallig bij het ziekenhuis en is ze nu 78 cm en 10,3 kilo. Uit de onderzoeken kwam niets. We staan er nuchter in hoor. Tot nu toe is er niets dat uitwijst dat er iets aan de hand is.
Een gok want ook wij zijn lang niet meer bij cb geweest. Zoon mei 21 kledingmaat 98/104 dus gok zo'n 100 cm en laatst 15,5 kg. Schoenmaat 25. Flinke jongen馃槄馃ぃ