30 Reacties
4 jaar geleden
Little dutch is wel zacht, de kleintjes die ik daarvan heb tenminste! Maar je hebt die dacht ik ook in xl varianten
4 jaar geleden
Ik heb xl doeken van de zara en ben er heel blij mee! Ook van prenatal trouwens maar die voelen iets stugger
4 jaar geleden
Attelier annur, hele mooie dikke luxe en grote hydrofiele doeken. Dikker dan alle andere doeken die ik heb van done by deer, little dutch, prenatal, hema. Ook goed als dekentje te gebruiken.
4 jaar geleden
Ik heb 2 grote van Done By Deer en daar ben ik erg tevreden over. Wat dikker dan de andere en ik heb er standaard eentje als hoeslaken in de kinderwagen liggen. Die van Jollein vind ik inderdaad ook tegenvallen..Hema heeft ook fijne!
4 jaar geleden
Lässig Tetradoek About friends XL - 2 stuks
Zijn iets dikker, wij plooiden ze dubbel (in driehoek) en gebruikten ze om in te bakeren. Met het warme weer was ik zelfs bang dat dit misschien te dik zou zijn..
Ik strijk de doeken altijd, vind ik ze zachter en handiger om strak in te bakeren.
4 jaar geleden
Van de wibra vind ik ze ook vrij dik! En zoals eerder genoemd de action inderdaad 😁
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/jollein-graphic-hydrofiel-multidoek-115x115-cm-mauve/9200000084321993/?referrer=socialshare_pdp_www
Deze hebben wij en zijn lekker dik.