30 Reacties

4 jaar geleden

Little dutch is wel zacht, de kleintjes die ik daarvan heb tenminste! Maar je hebt die dacht ik ook in xl varianten

4 jaar geleden

Bij de action heb je xxl hydrofiele doeken

4 jaar geleden

Ik heb xl doeken van de zara en ben er heel blij mee! Ook van prenatal trouwens maar die voelen iets stugger

4 jaar geleden

Wij hebben er van done by dear. Super zacht en luchtig, ook betaalbaar 👍🏼

4 jaar geleden

Action en kruitvat hebben ze ook

4 jaar geleden

Ik vond ze bij de kruidvat en action nog erg dun. Ik wil graag een wat dikkere stof..

4 jaar geleden

Zeeman, zijn dun maar wel fijn heel groot en zacht!

4 jaar geleden

Bij de Kruidvat bambino hydrofiel xl. Die zijn wat dikker en zacht, heb er zelf ook een paar!

4 jaar geleden

De Hema!

4 jaar geleden

Wij hebben er van 'Fresk'. Een iets duurder merk maar het zijn onze lievelingsdoeken. We zouden er zo nog bijkopen 🙈

4 jaar geleden

Yumi Baby. Vind ik absoluut de fijnste doeken. Heerlijk zacht 🥰

4 jaar geleden

Van de kruidvat het bambino merk, zijn echt dikke doeken

4 jaar geleden

Attelier annur, hele mooie dikke luxe en grote hydrofiele doeken. Dikker dan alle andere doeken die ik heb van done by deer, little dutch, prenatal, hema. Ook goed als dekentje te gebruiken.

4 jaar geleden

Action, Kruidvat van bambino en bij de zeeman had ik ook 2 gekocht ☺️

4 jaar geleden

Ik heb 2 grote van Done By Deer en daar ben ik erg tevreden over. Wat dikker dan de andere en ik heb er standaard eentje als hoeslaken in de kinderwagen liggen. Die van Jollein vind ik inderdaad ook tegenvallen..Hema heeft ook fijne!

4 jaar geleden

Little dutch

4 jaar geleden

Lässig Tetradoek About friends XL - 2 stuks Zijn iets dikker, wij plooiden ze dubbel (in driehoek) en gebruikten ze om in te bakeren. Met het warme weer was ik zelfs bang dat dit misschien te dik zou zijn.. Ik strijk de doeken altijd, vind ik ze zachter en handiger om strak in te bakeren.

4 jaar geleden

Van de wibra vind ik ze ook vrij dik! En zoals eerder genoemd de action inderdaad 😁

4 jaar geleden

Bij de action zijn best goed en niet super duur.