3 Reacties
5 maanden geleden
Hier afgelopen november implanon geplaatst en ook niet ongesteld geworden. Maar was ook sinds de bevalling niet ongesteld geweest.
Hier begrepen dat het geen kwaad kan.
Maar welke horrorverhalen dan en waar deze gelezen?
https://www.thuisarts.nl/hormoonstaafje/ik-kies-voor-hormoonstaafje
Hier staat ook dat ongesteldheid weg kan blijven
4 maanden geleden
Reactie op Maloe1991
Hier afgelopen november implanon geplaatst en ook niet ongesteld geworden. ...
Hi, ik had veel gezien over vrouwen die plots pcos hadden of niet meer ongesteld werden sinds de implanon zowel in nl als het buitenland vandaar de keuze om hem weg te halen aangezien ik wel een kinderwens heb.. maar bij mij is het gelukkig wel terug gekomen het duurde alleen wat langer dan normaal maar heb gelukkig mijn ongesteldheid terug :) misschien dat dit verschilt per persoon en dat het misschien voor sommige mensen anders uitwerkt op hun vruchtbaarheid? Ik weet het niet ben geen arts 😅 maar zag er op TikTok veel over voorbij komen en de reacties waren ook heel veel vrouwen die zeiden dat ze na de implanon er last van hadden dus vandaar dat ik het even hier plaatste om even te kijken of iemand anders er ervaring mee had na het verwijderen
4 maanden geleden
Fijn dat het terug is. Ik zie dat dat ik je vraag helemaal verkeerd gelezen heb.(sorry!)
Kan me voorstellen dat als je negatieve verhalen leest je bang word. Mensen vertellen altijd voornamelijk hun vervelende ervaringen online ipv de niks aan de hand verhalen.
Nogmaals sorry voor mijn reactie waar je vrij weinig aan had😅🫣🫣🫣