11 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Jojabo
Voor ons is het meerijdplankje echt fantastisch! Onze dochter van 2,5 jaar ...
Gefeliciteerd met jullie dochter! En bedankt voor de reactie. Welk merk wagen/plankje hebben jullie als ik vragen mag? Ik hoorde in de winkel dat niet elk merk de optie heeft. Zoveel keuze haha.
één jaar geleden
Reactie op Jojabo
Dank je ❤️ wij hebben een Joolz wagen met bijpassend plankje. Ik zie op int ...
Bedankt! Ja klopt, maar de rem van dit model zit op een onhandige plek waardoor de meeste niet bevestigd kunnen worden. Er is één model wat wel zou moeten passen, maar met de reiswieg schijnt het weer onpraktisch te zijn.
één jaar geleden
Ik heb zelf de bugaboo donkey en 3kinderen verder mijn kleine is ook bijna 3 maar hij blijft nooit egt op het plankje zitten of staan weet natuurlijk niet hoe jou kleine is maar de mijne luister niet altijd byv. gister met het oversteken besloot meneer om er even van af te springen. Conclusieee ik vind het fijner om m vast in de kinderwagen te hebben als dat moet en als hij er uit kan er uit te halen. Ik vind zo een plankje dus 3x niks bij ons werkt het niet
één jaar geleden
Reactie op Kim11
Ik heb zelf de bugaboo donkey en 3kinderen verder mijn kleine is ook bijna ...
Dankjewel! Goed om te weten. Zou inderdaad zonde zijn om een nieuwe wagen te kopen en hij maakt er niet eens gebruik van haha.
Wat eng met oversteken! Ja, dan heb je ze liever in een wagen