7 Reacties
één jaar geleden
Andere opvang zoeken waar je zoontje wel graag naartoe gaat. Of de dagen dat die bepaalde mevrouw werkt niet naar de opvang en een andere oplossing zoeken?
‘T is misschien niet evident maar ik zou niet graag mijn kind ergens naartoe sturen waar hij niet graag naartoe gaat en veel huilt.
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Andere opvang zoeken waar je zoontje wel graag naartoe gaat. Of de dagen da ...
Ja ben al opzoek maar het zit overal vol helaas. Ja idd je hebt gelijk en zo denk ik ook natuurlijk maar tot dat ik een nieuw plek kan vinden even van dagen veranderen dat is wel een goeie tip!
één jaar geleden
Ik had ook moeite met één begeleidster die mijn zoontje niet troostte bij een moeilijke start van de dag. Ik hoorde hem na het afzetten buiten nog steeds huilen en toen ik door het raam keek, zag ik mijn zoontje nog steeds huilen aan het hekje. De begeleidster negeerde het gewoon (waren nog maar 3 kinderen aanwezig op dat moment). Ik heb haar dan opgebeld toen ik op mijn werk aankwam (wou niet opnieuw naar binnen gaan om het voor mijn zoontje niet verwarrend te maken). Heb het aangekaart dat een warm onthaal en een vlotte overgang wel belangrijk is. Daarna heb ik ook de coördinator gemaild. Daarna deed ze wel meer haar best, maar een echte klik is er nooit geweest.
één jaar geleden
Ik denk dat als je op een vriendelijke en voorzichtige manier iets aankaart, je veel kan bereiken! Maar zou eerst proberen bij de begeleidster zelf en daarna eventueel de coördinator. Al vraagt het wel wat moed om dat te doen, dus succes!