8 Reacties
5 jaar geleden
Heb ik ook gehad!! Hele erge last van eczeem ook (blaasjes eczeem) op mijn handen en tussen m'n vingers, echt om gek van te worden. Ook mega droge huid op borsten en verder op m'n lichaam jeuk.
Ik ben ook onder narcose geweest om de placenta te laten verwijderen, ik dacht dat het daar misschien aan lag 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Heb ik ook gehad. Waarschijnlijk door mijn remifentanil die ik heb gebruikt tijdens de bevalling. Huisarts zei dat het netelroos was, en medicatie (levocetirizine) voor gekregen en daarbij vet houden met koelzalf. Het heeft bij mij nog 2 dagen zo erg gejeukt en nu eindelijk ervanaf. Ik kon door die jeuk ook niet genieten van me eerste week moeder zijn.
Heel veel sterkte!
5 jaar geleden
Reactie op C2021
Heb ik ook gehad. Waarschijnlijk door mijn remifentanil die ik heb gebruikt ...
Zag het er bij jou ook zo uit?! Ik raak helemaal uit mijn verliefde roze wolken bubbel door die stomme jeuk 😔

5 jaar geleden
Ja heb dit ook... heb ook ruggenprik gehad en antibiotica. Schijnt normaal te zijn maar zo lastig
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Zag het er bij jou ook zo uit?! Ik raak helemaal uit mijn verliefde roze wo ...

Ja dit is duidelijk netelroos. Je kan de jeuk ook verminderen met mentolgel. Alleen ik durfde het niet te smeren. Omdat ik bang was bij optillen van die kleine dat ze last zou krijgen van haar oogjes ofzo. Maar levocetirizine is de beste medicijn. ( zou even Google op netelrooos)
5 jaar geleden
Ach arme! Ook even melden bij het ziekenhuis, waarschijnlijk heb je een allergische reactie op één van de gegeven middelen. Dan kunnen ze het in je status zetten en als het mogelijk is de volgende keer een ander middel kiezen