9 Reacties
5 jaar geleden
Geo 2 is veel beter kwa ruimte, er zit een grote boodschappen mand en alles is stukje groter, daarnaast kan je het zitje omdraaien zodat de baby meer kan zien van de wereld. Ik zou het zeker aanraden!
5 jaar geleden
Hoii. Dit vond ik op internet als belangrijkste verschillen..
Joolz Geo vs Joolz Geo2
- Waar de Joolz Geo nog luchtbanden had, heeft de Joolz Geo2 massieve banden. De nieuwe banden zijn gevuld met foam. Je hebt dus wel het gemak van een luchtband (denk aan de vering tijdens het wandelen), maar niet de ongemakken zoals een lekke band!
- De reiswieg is groter geworden, en dan vooral in de diepte. Heerlijk die ruimte. Ben je zelf lang en verwacht je dus ook een gemiddeld langer kindje? Dan is de Joolz Geo2 ideaal! Kindjes kunnen hier langer in de reiswieg dan bij andere kinderwagens.
- Geen gedraaide gordels meer in de wandelwagenzitting. Door de openstaande gordels die open 'springen', zit je nooit meer met de riempjes te stoeien. Dat is handig en zorgt voor weinig ergernis. ;-)
- De wandelwagenzitting heeft een luxere zonnekap gekregen. Er zit een doorkijkventilatie in en hij beschermt je kindje zelfs tegen de zon met zijn UV 50 filter. Geen gedoe dus met parasolletjes.
Zelf heb ik gekozen voor de nieuwere geo2, maar als ik de geo bijv nog had staan van een vorig kindje nam ik daar ook zeker genoegen mee! Het ligt er denk ik heel erg aan of je de wagen wil gebruiken voor 1 kindje of ook mogelijk in de toekomst voor andere kindjes.. Dan zou ik zelf voor de nieuwere gaan.
5 jaar geleden
Ja wij kunnen van vrienden een geo overnemen die 1 jaar oud is, dus zat meer te kijken naar of er echt hele erge verschillen zijn behalve de foambanden en de kleinere dingetjes. Dit is een complete set welke ik voor normaal geld kan overnemen. Ik vind het zonde om 1500€ uit te geven aan een kinderwagen en deze nieuw te kopen, gezien ik als die in een buggy kan, de wagen weer wil verkopen en een buggy wil aanschaffen.
5 jaar geleden
Ik heb nog een geo2 te koop als iemand dat zou willen. Het is een complete 2 in 1 wagen met autostoeladapters erbij en een set nieuwe achterwielen en hij ziet er nog netjes uit. Ik heb hem 2,5 jaar geleden nieuw gekocht maar we wilden nu een wat compactere wagen met een hond en een peuter.

5 jaar geleden
Reactie op Mamaof1
Ik heb de geo2 en ik ben superrrr tevreden, helemaal happy mee! Geen gedoe ...
Oke bedankt!
Ja deze is een jaar oud echt zo goed als nieuw met alles erbij. Dus denk gewoon dat ik hiervoor ga. Ik rijd toch alleen maar op verharde wegen hier in de omgeving en ik heb gelezen dat je ook de foambanden onder de geo kan zetten.