6 Reacties

4 jaar geleden
Grappig! Ik irriteer ook bij mijn fitbit aan de ‘over 3 dagen menstruatie verwacht’ en ik dacht precies hetzelfde. Maar heb het nergens kunnen vinden of er een zwangerschap optie was.
Op zich kun je wel gewoon je voeding bij houden in de app toch? Ik weet niet of je normaal je macro’s bijhoudt nav gewicht en beweging maar die zou je gewoon kunnen aanhouden volgens mij. Je zou nu gewoon moeten gaan eten op verbruik..

4 jaar geleden
Er zijn genoeg apps waar je gewicht bij kunt houden zwanger+ bijv... alleen daar zit niet zo’n calorieën app bij. Maar vraag me ook oprecht af waarom je zoiets nodig hebt.. gewoon eten zoals je al deed, misschien wat gezonder en verse vooral toegeven aan waar je lijf om vraagt... toch?

MOD
4 jaar geleden
Reactie op Allmam
Er zijn genoeg apps waar je gewicht bij kunt houden zwanger+ bijv... alleen ...
Ja maar ik zoek een beetje die combinatie, ik ben gewend om altijd met een calorietekort te eten en dat moet ik nu natuurlijk niet doen. Ik eet gewoon gezond enzo, maar ik dacht wellicht bestaat er een app waarin info wordt gegeven over voeding tijdens je zwangerschap, je je eten bij kunt houden en je gewicht ☺️

4 jaar geleden
Ik gebruikte MyFitnessPal ook zo af en toe om weer inzicht te krijgen wat ik binnen krijg. Nu eet ik gewoon op gevoel, maar als je bang bent om te weinig te eten kan je in MyFitnessPal je doel aanpassen naar 0,2 kg of 0,5 kg per week aankomen. Misschien is dat de oplossing voor je?

4 jaar geleden
Ik doe aan personal body plan en dan gericht op zwangerschap. Dan krijg je het aantal kcal, vetten, koolhydraten en eiwitten die je op een dag mag eten in de zwangerschap en ook aangepast op je trimester. Tevens staan er ook oefeningen in die je mag / kan doen.