3 Reacties
één jaar geleden
Hoi, wij zitten in precies dezelfde situatie. Mijn dochter doen ook alles wat ze maar wilt en luistert ook niet. (En nog meerdere dingen die opvallen aan haar gedrag hoor, maar dat wordt een lang verhaal) Binnenkort wordt ze geobserveerd en vanuit daar krijgen we een plan wat het beste voor haar is.
Dus helaas heb ik nog geen tips voor je. Enige wat ik wel kan meegeven is dat het fijner is voor je kind als je er snel bij bent mocht er wel wat zijn, en als er niks aan de hand is weet je dat ook gewoon en heeft jou kind gewoon zijn eigen karakter waar ze dan maar mee om moeten gaan.
Mocht je erover willen praten mag je mij altijd een berichtje sturen hoor!
één jaar geleden
Reactie op Daphnevm
Hoi, wij zitten in precies dezelfde situatie. Mijn dochter doen ook alles w ...
Hoi, Dank voor je reactie. Wie gaat haar dan observeren is dat iemand van de psz zelf of? Want degene die hem zou kunnen observeren is iemand van de psz dat isbde VVE coordinator om te kijken of het is vanwege een taalbarrière omdat hij tweetalig wordt opgevoed. Ik wil er ook vroeg bij zijn en niet straks als hij naar de basisschool gaat.
één jaar geleden
Reactie op babymommy123
Hoi, Dank voor je reactie. Wie gaat haar dan observeren is dat iemand van d ...
Nee niet via de psz, ze wordt in het ziekenhuis geobserveerd door een kinderarts, gedragspsycholoog en een revalidatie arts. Dus een stapje verder waar jij nu in zit.
Het kan sowieso geen kwaad om hem te laten observeren door de vve coördinator, en als die twijfelt kan je altijd nog een stapje verder zetten.