6 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Thvd2021
Hier is het net zo alleen dan zit ze aan mij vast geplakt. Papa mag niks do ...
Hier is het dus exact hetzelfde. Wil alleen maar mama. Wij doen het nu zo: voor elke handeling neem ik goed ‘afscheid’ van mijn dochter dmv een knuffel en een kus en leg duidelijk uit dat vandaag papa helpt met naar bed gaan/douchen/aankleden etc en morgen het weer mama’s beurt is.
Werkt tot nu toe heel goed. Ook als we beiden thuis zijn en papa met haar wil spelen, moet ik duidelijk uitleggen dat het nu papa’s beurt is om met haar te spelen, anders neigt ze steeds naar mij toe te komen.
Dit kan je natuurlijk ook omgekeerd zo toepassen
één jaar geleden
Reactie op HLN92
Hier is het dus exact hetzelfde. Wil alleen maar mama. Wij doen het nu zo: ...
Ga ik ook is proberen. Vandaag zat ze in het winkelwagentje, papa wilde die duwen. Ze schreeuwde net zo lang tot dat ik ging duwen.... uitleggen ging op dat moment niet foei 🤣😅
één jaar geleden
Reactie op Thvd2021
Ga ik ook is proberen. Vandaag zat ze in het winkelwagentje, papa wilde die ...
O ja maar met wat ik in mijn vorige reactie zei doen we meestal thuis hoor! In de winkel doen we ook maar gewoon wat madame vraagt want geen zin in gekrijs 😵💫
En met tillen dan zeg ik vaak van ‘mama is moe’ waardoor ze accepteert dat papa haar draagt… 😂✌️
één jaar geleden
Hier ook met bijv. naar bed brengen als papa er is dan moet hij onze zoon naar bed brengen dus gaat papa soms al even naar boven of de hond uitlaten dan mag ik hem naar bed brengen.
Als we het samen doen dan mag ik wel weg gaan zegt ie ook ‘kussie’ en ‘daag daag’ bij papa dus niet 😅