16 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Quinny VNC. Kan heel klein en de wielen kun je er zelfs af klikken zodat hij nog kleiner wordt. En er kan een beugel bij gekocht worden voor aan de muur zodat hij niet in de weg staat.
Wij hebben er geen reiswieg bij gekocht maar een zn From Birth Cocoon. Dat monteer je in de buggy zitting zodat je geen losse reiswieg hebt hoeven staan en staat ook de buggy zitting niet in de weg zolang je die niet kunt gebruiken. Misschien is het iets voor je.
5 jaar geleden
Wij hebben ook een klein appartement en een kleine auto. Ik wilde eerst voor de Babyzen Yoyo2 gaan. Moet je eens kijken hoe klein de kinderwagen kan worden als je het inklapt!
Maar ik wil eigenlijk een kinderwagen die iets grotere wielen heeft voor alle ondergronden. Ik zag op internet dat de Bugaboo Fox ook best klein kan worden + de wielen kunnen er ook vanaf. Dus ik denk dat dat onze keuze gaat worden..
5 jaar geleden
Wij hebben door ruimtegebrek in huis en auto voor Nuna triv gekozen. Deze kan je snel inklappen maar ook staand neerzetten. Heel handig voor in de gang want dan ligt het niet in de weg. Past ook makkelijk in mijn Alto.
5 jaar geleden
Reactie op esfisa
Wij hebben ook een klein appartement en een kleine auto. Ik wilde eerst voo ...
Wij hebben de fox, die kregen we zelfs mee in de bakfiets waar dan de maxi cosi in zat plus een peuter. Idd wielen eraf en het frame is een heel klein pakketje. Handig is de wieg die je ook makkelijk plat kan maken
5 jaar geleden
Mijn beste vriendin heeft de babyzen yoyo. Kan echt ongelooflijk klein opgevouwen worden en weegt niets. Kan je opgevouwen zelfs met een schouderriem dragen. Het is wel echt een stadskinderwagen, met kleine bandjes en rijdt nogal "hobbelig ". Omdat ik graag ook in het bos of andere ondergrond wil gaan wandelen, heb ik een joolz day+ gekocht. In Belgi毛 zijn de winkels terug open dus kon hem in mijn auto gaan passen. Is nog net iets kleiner op te vouwen dan de fox2 van bugaboo.
Nog een tip: zoek eentje waarvan de draagmand niet afzonderlijk komt maar je zowel voor mand als zitting hetzelfde frame gebruikt, alleen de stof verandert. Want anders moet je na 6 maanden dus die mand ergens weg kunnen zetten. Bugaboo en joolz werken op deze manier, mutsy niet - heeft echt afzonderlijke onderdelen.
5 jaar geleden
Wij hebben de easywalker harvey 2 besteld. Tip van een vriendin: hij rijdt soepel, is licht en makkelijk in en uit te klappen. Op het internet gevonden dat hij met zelfs met duozit in de fiat panda past. Dat was ook een eis voor ons.
5 jaar geleden
Reactie op Anneloes1019
Wij hebben de easywalker harvey 2 besteld. Tip van een vriendin: hij rijdt ...
Deze heb ik ook! Past ook in de mini cooper :)
5 jaar geleden
Reactie op esfisa
Wat bedoel je precies met mand als zitting zelfde frame? Is de Bugaboo Fox ...
Ja bugaboo fox werkt ook zo gecombineerd. Het frame houd je en door de positie te veranderen, matras eruit en andere stof wordt dat van draagmand een zitje. Anders heb je dus 2 aparte onderdelen: een volledig op zichzelf staande mand en een volledig zitje.