25 Reacties
5 jaar geleden
Normaal gesproken is vruchtwater helder of grijs-wit van keur met witte vlokjes erin. De vlokjes zijn huidschilfers met een talgachtige substantie erop. Het vruchtwater kan ook verkleuren. Het kan groen of bruin worden als er wat ontlasting van het kind in terechtkomt.
Inderdaad wat Aniekee zegt, als het bruin/groen is moet je direct de verloskundige/gyneacoloog bellen.
5 jaar geleden
Reactie op Saime Khan
Kan zou iets ook.of??

Dit ziet eruit als vruchtwater ja. Je vk kan dit testen eventueel, dus vooral bewaren!
5 jaar geleden
Je had laatst ik een topic staan dat je vruchtwater al weg was ? En je al ontsluiting had.
Ik zou weer je gynaecoloog bellen . Kan ook waterige afscheiding zijn.
5 jaar geleden
Je had laatst ik een topic staan dat je vruchtwater al weg was ? En je al o ...
Kan ook.nu voel.ik heel.raar in.buik
5 jaar geleden
Als het goed is: wit/transparant. Als het afwijkt van die kleur moet je direct bellen, want dan heeft je kindje in het vruchtwater gepoept. Ik weet even niet wat er dan kan gebeuren, maar wel dat je dan direct moet bellen.
5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Wit/transparant is normaal.
Bruin, geel of groen is er gepoept in het water ...
Ziet het er uit als zwangerschaps afscheiding? Want die is bij mij ook waterig en wit/transparant 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Jawel, maar naar mijn eigen ervaring wel dunner. Dus echt waterig, als urin ...
Thankss
2 jaar geleden
Wat raar dit. Die foto van dan glas is mijn foto die ik 3,5 jaar geleden poste op babybytes toen mijn vliezen waren gebroken met 27 weken zwangerschap. Ik herken doe uit duizenden.