25 Reacties

5 jaar geleden

Wit als het schoon is zegmaar en bruin/groen kan het zijn als de baby erin heeft gepoept. Is niet te zeggen wat voor kleur het gaat krijgen denk ik

5 jaar geleden

Het moet wit/rozig troebel zijn... als het groen of bruin is heeft het kindje er waarschijnlijk in gepoept, en moet je direct contact opnemen met je VK/gynaecoloog

5 jaar geleden

Normaal gesproken is vruchtwater helder of grijs-wit van keur met witte vlokjes erin. De vlokjes zijn huidschilfers met een talgachtige substantie erop. Het vruchtwater kan ook verkleuren. Het kan groen of bruin worden als er wat ontlasting van het kind in terechtkomt. Inderdaad wat Aniekee zegt, als het bruin/groen is moet je direct de verloskundige/gyneacoloog bellen.

5 jaar geleden

Reactie op CarolaD

Dit bericht is verwijderd
Kan zou iets ook.of??

5 jaar geleden

Reactie op Saime Khan

Kan zou iets ook.of??
Dit ziet eruit als vruchtwater ja. Je vk kan dit testen eventueel, dus vooral bewaren!

5 jaar geleden

Op de laatste "24 u met.." vlog van de verlosmoeder heeft ze hier een mooie uitleg met voorbeeld over!

5 jaar geleden

Reactie op Saime Khan

Kan zou iets ook.of??
Ja, dit lijkt er op. Zijn je vliezen gebroken?

5 jaar geleden

Je had laatst ik een topic staan dat je vruchtwater al weg was ? En je al ontsluiting had. Ik zou weer je gynaecoloog bellen . Kan ook waterige afscheiding zijn.

5 jaar geleden

Je had laatst ik een topic staan dat je vruchtwater al weg was ? En je al o ...
Kan ook.nu voel.ik heel.raar in.buik

5 jaar geleden

Wit/parelmoer

5 jaar geleden

Reactie op esfisa

Wit/parelmoer
Jaa

5 jaar geleden

Als het goed is: wit/transparant. Als het afwijkt van die kleur moet je direct bellen, want dan heeft je kindje in het vruchtwater gepoept. Ik weet even niet wat er dan kan gebeuren, maar wel dat je dan direct moet bellen.

5 jaar geleden

Wit/transparant is normaal. Bruin, geel of groen is er gepoept in het water.

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Wit/transparant is normaal. Bruin, geel of groen is er gepoept in het water ...
Ziet het er uit als zwangerschaps afscheiding? Want die is bij mij ook waterig en wit/transparant 馃槄

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu

5 jaar geleden

Ziet het er uit als zwangerschaps afscheiding? Want die is bij mij ook wate ...
Jawel, maar naar mijn eigen ervaring wel dunner. Dus echt waterig, als urine. Maar dan dus (als alles goed is) niet geel.

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Jawel, maar naar mijn eigen ervaring wel dunner. Dus echt waterig, als urin ...
Thankss

5 jaar geleden

Bij mij was het doorzichtig/ licht roze (beetje bloed dat kan geen kwaad)

2 jaar geleden

Wat raar dit. Die foto van dan glas is mijn foto die ik 3,5 jaar geleden poste op babybytes toen mijn vliezen waren gebroken met 27 weken zwangerschap. Ik herken doe uit duizenden.

2 jaar geleden

Reactie op moppie1234

Wat raar dit. Die foto van dan glas is mijn foto die ik 3,5 jaar geleden p ...
Hoe kom je ineens weer bij dit topic dan? Dit is een topic van 2jaar geleden...馃檲