23 Reacties

4 jaar geleden

Ik toevallig vorige week vrijdag! Ik kwam net niet lekker uit voor mijn college in Amsterdam (moet vanuit Friesland komen), dus heb in de parkeergarage gekolft. Ging prima 👍🏻

4 jaar geleden

Ja makkelijk. Hydrofyl xxl mee en die kun je dan over doen. Verder kun je dan overal wel parkeren. Ik zou dan zelf in ieder geval niet voor de deur bij de cliënt het doen maar goed haha

4 jaar geleden

Ja zeker, ik ook, inderdaad met een hydrofiel er over. Geef jij er om, je kleintje moet toch eten!😁

4 jaar geleden

Niet gekolfd in de auto maar wel gevoed op een parkeerplaats haha! Ging prima!

4 jaar geleden

Ik heb eerder gekolfd in de auto toen ik nog borstvoeding gaf. Maar ik heb de elvie kolf, die stop je gewoon in je bh , shirt eroverheen en je kolft. https://www.instagram.com/p/CDwvxxEnMtr/?utm_medium=copy_link https://www.instagram.com/p/CLZ6ypSFwx7/?utm_medium=copy_link

4 jaar geleden

Waar bewaren jullie het dan? De kolf kun je dan niet echt omspoelen enzo. Ik zit daar nog een beetje mee. Koeltas voor de melk oke, maar ik kan dan niet op de terugweg weer kolven.

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik heb eerder gekolfd in de auto toen ik nog borstvoeding gaf. Maar ik heb ...
Ik bedoel rijdend kolven😂

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik bedoel rijdend kolven😂
Doe ik vaak! Ik moet voor mn opleiding 1,5 uur heen en terug. Dan kolf ik altijd. Koeltas mee en zakjes en ik leg zakjes klaar naast me. Cups leeg gieten in de zakjes is soms een uitdaging maar op cruisecontrol gaat het prima! 👌🏽😀

4 jaar geleden

Ik heb een losse kolf van aliexpress en die gebruik ik ook in de auto terug van werk. Dus dan kolf ik rijdend. Ik zou op de achterbank met grote hydrofiele doek en makkelijke kleding kolven. Of je doet even iets ter bedekking voor/tussen de ramen. Je kan kijken parkeergarage of gewoon even ergens rustig in een wijk.

4 jaar geleden

Rijdend leeggieten lijkt me echt gevaarlijk. Dan laat ik de melk wel in de flesjes zitten. Dop erop draaien moet net kunnen gok ik. Ik ga het eens proberen

4 jaar geleden

Dank allemaal! Ik ga het ook maar doen, grote hydrofiele ligt klaar. Rijdend kolven sla ik nog ff over 🤣!

4 jaar geleden

Zelf geen ervaring met kolven. Maar zag laatst een filmpje van een mama die de zakjes waar de voeding in gaat in het opvang flesje als ze dan klaar was hoefde ze qlleen het zakje dicht te doen en de flesjes waren nog schoon.https://www.kekmama.nl/artikel/kind/nooit-meer-een-druppel-moedermelk-verspillen-deze-vrouw-heeft-de-truc?ref=https%3A//www.google.com/&authId=927904e5-33a8-4ab1-b53c-71fa6eb1cc21

4 jaar geleden

Reactie op Peterpan

Doe ik vaak! Ik moet voor mn opleiding 1,5 uur heen en terug. Dan kolf ik a ...
Ben ik de enige die dit totaal onverantwoord vind? Alsof cruise control maakt dat je verder niet meer op hoeft te letten 😣

4 jaar geleden

Ben ik de enige die dit totaal onverantwoord vind? Alsof cruise control maa ...
Absoluut niet! Ben het helemaal met je eens!

4 jaar geleden

Ben ik de enige die dit totaal onverantwoord vind? Alsof cruise control maa ...
Ahg joh. Maak je niet druk. Mijn auto heeft front en line assistent ding remt zelf alles, ik rijd op de rechterbaan en is een kwestie van 30 sec zit de melk in t zakje. No problem!

4 jaar geleden

Reactie op Peterpan

Ahg joh. Maak je niet druk. Mijn auto heeft front en line assistent ding re ...
Altijd zo'n feest als een auto telkens voor je op de rem trapt (vanwege die zelf remmende functie), vervolgens iedereen erachter remt ook want normaal zou je de auto laten uit rollen... iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt hoor maar al is het 30 sec, ben ik de enige die dat best lang vindt in een auto... en op de snelweg leg je dan een beste afstand al af...

4 jaar geleden

Maar goed je vraag ik kolf vaak op de parkeerplaats op de achterbank, borstvoedingsdoek ervoor. En de achterbank heeft vaak wat beter geblindeerde ramen👍

4 jaar geleden

Reactie op Iris18

Altijd zo'n feest als een auto telkens voor je op de rem trapt (vanwege die ...
Helemaal met je eens!

4 jaar geleden

Reactie op Peterpan

Ahg joh. Maak je niet druk. Mijn auto heeft front en line assistent ding re ...
Hahahha lijkt wel een grapje 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Allmam

Dank allemaal! Ik ga het ook maar doen, grote hydrofiele ligt klaar. Rijden ...
Het is gelukt hoor! Met uitzicht op de maïs velden nog wel:) prima te doen!