4 Reacties

één jaar geleden

Klinkt wel alsof hij een beetje achterloopt in zijn spraak. Dat hoeft niet altijd iets te zijn om zorgen te maken. Hoe is de rest van zijn ontwikkeling? Heb je dit al gemeld bij consultatie bureau zodat jullie evt een verwijzing voor logopedie kunnen krijgen?

één jaar geleden

Reactie op Manonv94

Klinkt wel alsof hij een beetje achterloopt in zijn spraak. Dat hoeft niet ...
qua ontwikkeling gaat verder alles goed gelukkig. Hij gaat een halfuurtje naar de logopedie maar zijn concentratie is ook zo laag dat in half uurtje maar 5 min echt bezig zijn.. en ze gaat heel vaak op vakantie waardoor we steeds 3 weken missen. En ik heb gekeken naar ander logopedie maar je hebt een wachtlijst van half jaar.

één jaar geleden

heb je z'n gehoor wel eens laten checken? kan ermee in verband staan. kan de huisarts gewoon doen.

één jaar geleden

Reactie op MamaHH

heb je z'n gehoor wel eens laten checken? kan ermee in verband staan. kan d ...
Jaa 3x bij audioloog. En dat het echt een beetje op gang komt dat hij mama en papa zegt is echt na de operatie( buisjes) wat ik al maanden lang wilde en arts het niet deeed zo jammer er zat ook veel vocht en viezigheid achter zijn oor. Hij kreeg zeker om de twee weken ooronsteking vandaar dat ik ook buisjes had geeist