9 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kim11
Wow wat heftig zeg. Gaat het nu beter met haar?
Ja, het gekke is dat ze weer heel snel is opgeknapt. Ze was natuurlijk wel ongelooflijk moe, dus ze slaapt veel. Ook wilde ze een dag of 2 alleen maar koud eten en drinken. En ze wil weer een nachtfles... maarja allemaal wel begrijpelijk denk ik
9 maanden geleden
Hallo, ik zie dat dit alles al een jaar geleden is, ik vraag me af, zijn er nog kindjes met koortsstuipen hier? Mijn dochter is van juni 2021. heeft vanaf 10 maanden ook behoorlijk veel last van koortsstuipen😔 Het blijft schrikken en eng, en het slapen is sindsdien ook lastig, je wordt wakker van elk geluid. Ze is nu 2,5 geweest afgelopen zaterdag zaten we met haar op het ziekenhuis omdat ze er niet uitkwam en zuurstof bleef laag. uiteindelijk weer goed gekomen.
18 maart laten we een eeg maken om epilepsi uit te sluiten. want het is wel steeds met koorts, maar enkele keren was het ook a typisch.
Ik dacht doe een gok of er hier nog wat zijn die het kennen/meegemaakt hebben en hoe ze er mee omgaan😊
Liefs..
9 maanden geleden
Reactie op tijgertje1
Hallo, ik zie dat dit alles al een jaar geleden is, ik vraag me af, zijn er ...
Hi lieve ouder,
Hier ook een kindje die eenmaal een zware koortsstuip heeft gehad en een lichte. Je mag mij wel toevoegen als vriend. Mocht je erover willen praten. Altijd welkom! ❤️
9 maanden geleden
Reactie op Nicky_35
Hi lieve ouder,
Hier ook een kindje die eenmaal een zware koortsstuip heef ...
Wat fijn dat je hier op reageerd, ik ben eigenlijk benieuwd hoe er mee omgegaan wordt, en hoe je kindje er nu onder is. Het is bij ons vaak in de avond/snachts dus bellen dan 112 om uit te laten sluiten dat het geen hersenvliesontsteling is. Vinden ze ook altijd goed.
Zelf kan ik het wel goed verwerken, alleen op het moment dat het gebeurd voel je je zo machteloos.