50 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Ana_J
Ik weet zeker dat dit er van afhangt van hoeveel stuks je hebt. Maar mss zi ...
Ik ben 240€ kwijt voor +_ 70 stuks incl presentatie rekje.. dit is wat wij gaan doen alleen dan komen er nog zeepjes en geurstokjes bij.. (de naam is het voorbeeld en niet die van ons 😁)

5 jaar geleden
Wij liggen ook al aan 440€ voor doopsuiker en kaartjes zullen 250 zijn en dan nog de postzegels zijn 100€.
We hebben als doopsuiker alles zelf gemaakt hebben doosjes Groote, klein, schuivertjes. Dan nog zeepjes, Kokertjes, dino lichtjes voor de kindjes, voor op school babyfles met smarties, en dan nog voor meters parfumfles in groot
Kozen voor donkerblauw met goudfolie
5 jaar geleden
Reactie op S1994
Ik ben 240€ kwijt voor +_ 70 stuks incl presentatie rekje.. dit is wat wij ...

Wat ziet dat er mooi uit! Ik wou dat ik ook in België woonde 😍
5 jaar geleden
Ik denk dat ik alles in ongeveer 600€ kwijt ben. Voor 100 kaartjes, inc enveloppe en voor 150 stuks “doopsuiker” (3 verschillende dingen gekozen en zelf gedaan)
5 jaar geleden
Ik heb mijn doopsuiker besteld bij "tiny glory" en dan zelf gemaakt..voor 95 stuks €220 euro
5 jaar geleden
Wat is dat doopsuiker🙈🙈
Een Belgische traditie waarbij je je kraamvisite suikerbonen geeft als bedankje dat ze zijn langs gekomen. Eigenlijk een beetje vergelijkbaar met onze ‘beschuit met muisjes’ 😊
5 jaar geleden
Ik ben ook alles zelf aan het maken aangezien ik in ziekte vervroegd al thuis zit. Heb kleine flesjes parfum met de naam erop, kleine flesjes handgel met de naam, kaarsjes met naam, flesjes prosecco met naam en dan nog doosjes met snoepjes/confetti suikerbonen en 1 praline erbovenop. Kom zonder het presentatierekje aan een 250€ voor alle materiaal en vullingen enzo... het kaartje heb ik ook zelf ontworpen maar weet daar de totaal prijs nog niet van bij de drukker omdat ik nog twijfel over het papier dat ik wil gebruiken ervoor...
5 jaar geleden
Een Belgische traditie waarbij je je kraamvisite suikerbonen geeft als beda ...
Oh ik geef sws een bedankje🥰 als ze langs zijn geweest, vind beschuit met muisjes zo standaard🤣🤣 bij me 1e had ik babyflesjes🍼 gevuld met hartjes, dit keer heb ik snoep emmertje met een stickertje erop, & een geluks baby er aan hangen
5 jaar geleden
Dat vind ik idd ook duur. Wij hebben een 75 tal kaartjes + enveloppen in totaal 140 euro betaald.
Onzr doopsuiker is rond vosjes qua thema en hebben hier een 400 euro betaald. Hier zitten 60 gevulde potjes of doosjes in 20 per soort hebben 3 verschillende soorten, dan nog 20 flessenopeners, 10 bellenblazers voor de kindjes, 1 grote vossen nachtlamp voor op de kamer te zetten + grote vossen spaarpot en dan ook nog eens 2 grote gevulde glazen potten met suikerbonen om op ons werk te zetten.
Wij waren ook eerst aan het kijken om dat zelf te maken maar dit kwam ons ook veel duurder uit ...