32 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ri1

Een dagje / weekendje weg incl oppas 😉
Owww goed plan!

3 jaar geleden

Wij hebben een mooie lamp gekregen van mijn ouders, groot licht of alleen sterretjes. Zo'n lamp heeft mijn dochter ook en gebruikt hem nogsteeds na 7 jaar. Sterretjes zijn ideaal als nachtlampje😊 Je kan ook iets persoonlijks vragen, een newborn shoot bijv. Of wat goedkopers, gipsafdrukje van de hand. Of een geboorteposter. Bij mijn vorige dochter kregen we een lief schilderij van mijn schoonouders..

3 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Heb je al newbornset op een tripp trapp? Schommel voor een baby (kunnen ze ...
Ja, dat hebben we inderdaad allemaal al. Newborn shoot staat ook al ingepland. Ik ben inderdaad meer op zoek naar iets wat je niet per sé nodig hebt, maar wel leuk is... een luxe dingetje dus eigenlijk inderdaad. Onze beide ouders zouden er iets van €250 aan uit willen geven.

3 jaar geleden

Wij hebben de Nuna leaf schommel/wipstoel. Moet je wel een beetje ruimte hebben in je huis maar m'n dochter vond het als baby heerlijk en nu ze groter is nog steeds. Kan tot 50 kilo dacht ik er in. Nieuwe draagzak nodig? Kan vanalles bedenken maar dat kan allemaal voor de 1ste verjaardag van de baby dus dat schiet niet op. 🙈

3 jaar geleden

Wil je iets speciaals voor de baby? - draagzak (als je die nog niet hebt) - dagjes shoppen met de oma als de baby nieuwe kleding nodig heeft - 3d beeldje van je buik. Voor het hele gezin - dagje/ weekendje weg. - speeltoestel van hou met waterbak , zandbak en glijbaan mits de ruimte het toelaat.

3 jaar geleden

Een houten geboorte stoeltje

3 jaar geleden

Reactie op Famknots

Wil je iets speciaals voor de baby? - draagzak (als je die nog niet hebt) ...
Originele ideeën!

3 jaar geleden

Lekker een weekendje weg, schommel, een schoonmaker😀(heb ik gekregen van zus), Culinair avondje uit, sleepyhead babynestje, mooie stoel/lamp. Succes ❤️

3 jaar geleden

Reactie op marlousw

Een baby memory box. Daar kun je eerste pakje in doen, eerste tandjes etc ...
Leuk idee!

6 maanden geleden

Fotoshoot?

6 maanden geleden

Een nachtje bij spa colette met alleen de baby! De 2 andere kids onderbrengen bij opa en oma!

6 maanden geleden

Geboorte bordjes of een zilveren of gouden armbandje voor de baby. Of een gouden/zilveren ketting met de initialen van je kids voor jezelf.