17 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lelie91
Ik zag dat er een kraamhotel in Emmen en Zwolle zit. Ik weet niet hoe ver i ...
Dankje!
Goede vraag:
Groningen omgeving is de bedoeling
5 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met een kraam hotel. Maar wel zelf bewust gekozen voor een ziekenhuis bevalling van mijn zoontje. Ik vond het prima! Al het medische personeel loopt er. Je hebt gewoon je eigen kamer en privacy. Ik had alleen een douche. Maar niet eens gebruik van gemaakt tijdens de bevalling!
5 jaar geleden
Ja in Tilburg in het Elisabethziekenhuis ga ik bevalling in het kraamhotel geboortezorg Fam.
5 jaar geleden
Reactie op Melanie & Jordan
Ja in Tilburg in het Elisabethziekenhuis ga ik bevalling in het kraamhotel ...
Ik ook 😃
5 jaar geleden
Ik ben met de geboorte van ons eerste kindje gestart in het kraamhotel in ETZ, maar ik ben uiteindelijk met het bed doorgerold naar het ziekenhuis. Wat ik fijn vond is dat je bij een kraamhotel eerder mag komen dan bij het ziekenhuis (toen tenminste, misschien is het nu anders aangezien er veel meer vrouwen zwanger lijken te zijn nu?) en áls je pijnbestrijding (bij mij was dat de ruggenprik) wilt dat je dan zo doorgerold wordt naar het ziekenhuis (een gang verderop). Ik vond het heel fijn, ondanks dat ik uiteindelijk niet in het kraamhotel bevallen ben.
5 jaar geleden
Wij wouden dat ook, maar is echt richting Amsterdam, Den Haag enzv
In Amsterdam oost
Een hele mooie nog niet zo lang open
https://kraamzorghotelamsterdam.nl/
5 jaar geleden
Is dat hetzelfde als een geboortehuis? Daar ben ik bevallen in Utrecht (diak) en dat was geweldig!