16 Reacties

4 jaar geleden

Wat een leuk idee ! Dat ga ik ook doen voor me moeder ik volg even mee !

4 jaar geleden

Je hebt van die leuke invulboekjes met oma en ik, misschien is zoiets leuk? K weet niet of ze gaat oppassen, maar misschien wat handige dingetjes die ze dan nodig gaat hebben? Slabbetjes etc
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Denk je dat je kindje veel bij haar zal zijn? Dan is het leuk om een soort uitzetje voor het spelen/logeren te geven: slabbetje, bestekset, verschoonmatje/-kussen, badcape, baby-olie, bordje en beker, hydrofieldoeken. Wij hebben wat van dat soort dingen bij de grootouders en dat scheelt ook een hoop gesleep. Sommige van die dingen zijn meer voor dreumesen dan voor baby's, maar het is onderdeel van de voorpret en je kunt het lang bewaren

4 jaar geleden

Hoi Sanne, Wat een leuk idee! Ik weet niet of je moeder uiteindelijk ook gaat oppassen op de baby, dat was bij onze eerste wel zo en nu weer. Je kan dan bekijken wat ze al in huis heeft gehaald, mijn moeder had namelijk ook allerlei spullen gekocht voor haar eerste kleinkind voor de dagen die ze oppast. Je kan denken aan: - Een extra flesje voor bij haar thuis als de baby er straks is. - een ingelijste foto van de pasgeboren baby - cadeaubon voor wat speelgoed - iets lekkers voor haar (bonbons of iets anders wat ze graag eet) - voorlees boek “ik vind je lief oma” of een ander voorleesboek Misschien heb je hier wat aan 🙂

4 jaar geleden

Wat een superleuke tips! Mijn moeder gaat inderdaad oppassen, dus deze dingen zet ik op mijn lijstje!

4 jaar geleden

Reactie op Noukgeval

Denk je dat je kindje veel bij haar zal zijn? Dan is het leuk om een soort ...
Hier zat ik ook aan te denken! Super leuk en handig. Je zou bijv ook de Ikea baby/kinderstoel kunnen geven. Komt vast van pas als het kindje wat groter is. En verschoondoekjes, waterwipes, pyjama of slaapzakje..

4 jaar geleden

Als je op Google 'cadeaubox oma' intikt, dan krijg je veel leuke idee. Van overlevingskoffertjes, fotolijstjes, invulboekjes etc.

4 jaar geleden

Ah wat een lief idee zeg!! 😍😍 en wat een lief cadeau van je moeder ook! 🤗🥰 heerlijk al die liefde hahahah

4 jaar geleden

Een romper of speen met I love oma doet het altijd goed! Voet of handafdrukje Foto's

4 jaar geleden

Ik ben ook van plan om haar iets te geven! Heb een canvas tas waar op staat oma van:...... en ga daar wat cadeautjes in doen. Vandaag net een boekje van dribbel binnen gekregen die bij opa en oma gaat spelen

4 jaar geleden

Reactie op Lisanne2803

Ik ben ook van plan om haar iets te geven! Heb een canvas tas waar op staat ...
O ja, heel leuk en handig, zo'n tas! De vorige keer hadden we de voorkant van het geboortekaartje op van dat strijkpapier geprint en op een canvas tas (en een romper en een slab) gestreken. Dat blijft lang mooi, aangezien je de tas niet supervaak wast

4 jaar geleden

https://hipenmamabox.nl/cadeauboxen/cadeaubox-opa-en-oma/ Dit hebben wij aan de opa en oma en oma gegeven voor kerst

4 jaar geleden

Reactie op turton

Wat een leuke boxen! Ook voor de aankomende papa.

4 jaar geleden

Ik heb een zilveren armbandje laten maken met de 3 namen van de kleinkinderen (de 2 zoontjes van mijn broer en dan mijn mini die in mei verwacht zal worden)

4 jaar geleden

Wat lief van je moeder 💛 misschien een mooie ingelijste foto van jezelf met je zwangere buik, of een beeldje laten maken?