10 Reacties

5 jaar geleden

Ik kom uit Spijkenisse en ben zwanger van mijn 3de kindje! Bij de eerste 2 zat ik bij De Bakermand, die zit in hoogvliet. Met deze ga ik ook weer daar :) zijn hele lieve dames!

5 jaar geleden

kraamzorg Navivo is goed een aanrader .

5 jaar geleden

Kraamzorg eerste week is mij aanbevolen

5 jaar geleden

Ik heb gekeken naar kraamzorg Rotterdam. Hier kreeg ik een boekje over bij de verloskundige. Omdat ik graag in het geboortecentrum Sophia zou bevallen en zij daar hebben een samenwerking mee hebben heb ik eerlijk gezegd ook niet verder gekeken.

5 jaar geleden

Ik ga nu voor de derde keer bij kraamzorg Rotterdam. Je moet vooral aangeven wat jij wel en niet wilt, is echt persoonlijk vind ik. Ik hoor soms weleens mensen klagen dat de kraamhulp bv ondergoed ook helemaal had gestreken. Ik denk dan wow je hebt echt alles gedaan, een ander denkt dan blijf van m’n ondergoed af. Ik vind het vooral belangrijk dat ik goed wordt begeleid en dat diegene niet rookt. En een klik kan maken met de andere kinderen en zorgt dat ik kan slapen tussendoor zodat ik kan herstellen. Blijf duidelijk communiceren en verwacht niet dat de kraamhulp je gedachte kan lezen ;) xxxx

5 jaar geleden

Ik zit ook bij de bakermand dit omdat mn tante daar ook werkt maar ook hele goede verhalen over gehoord !

5 jaar geleden

Reactie op kmv10

Ik heb gekeken naar kraamzorg Rotterdam. Hier kreeg ik een boekje over bij ...
Ik heb ook voor kraamhotel Sophia gekozen maar je bent vrij om andere kraamzorg te kiezen 😊

5 jaar geleden

Ben best benieuwd of iemand iets te vertellen heeft over kraamzorg "de eilanden".

5 jaar geleden

Ik heb ook voor kraamhotel Sophia gekozen maar je bent vrij om andere kraam ...
Ook al je een deel kraamzorg in het geboortecentrum zou willen en een deel thuis? Ik heb geen idee hoor, maar zag bij beiden de samenwerking staan. ben je toevallig ook al eerder in het geboortecentrum geweest?

5 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Ben best benieuwd of iemand iets te vertellen heeft over kraamzorg "de eila ...
10 jaar geleden had ik kraamzorg de eilanden. 12 e. 2e dag een kraamhulp gehad. Overige dagen een fijne kraamhulp gehad die rijdens mijn herstel mij goed begeleidde. Ik weet niet welke ik nu ga kiezen