27 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb 5 dagen na mijn mijn nod een test gedaan. Die was positief. Vrouw van mijn zwager heeft een bloedtest moeten doen om te checken of ze zwanger was of niet, omdat niet iedereen via de test duidelijk uitslag kreeg. Zij bleek ook zwanger. Wacht nog even af een paar dagen ga anders naar je huisarts voor zekerheid
5 jaar geleden
Ik testte ook pas enkele dagen na mn NOD positief. 2 dagen na NOD heel licht positief en 5 dagen erna pas duidelijk. Morgen mijn 7 weken echo, maar ik hou ergens rekening met een late ovulatie en dus 'minder ver' zijn
5 jaar geleden
Reactie op Nikki1995
Het hoeft geen zwangerschap te zijn he.. kan ook dat je laat je eisprong ge ...
Ik weet exact wanneer ik mijn mznstruatie moet krijgen , elke maand gebeurd dat netjes en plots deze maand niet.. in het verleden had ik problemen met mijn menstruatie en als ik die dan niet normaak kreeg had ik door heen de maand constant lichte bloedingen maar nu is dat niet meer zo , ik heb zelfs geen druppel bloed gehad en mijn vorige menstruatie was 11 augustus.. vind et toch vreemd..
5 jaar geleden
Reactie op Dyani
Ooh serieus ! Nou ik wacht et nog af ! Ik ben zo bang voor bloedprikken maa ...
En heb je die dagen tussen die positieve test en na nod ook nog getest ? Ik zit nu 1 dag na nod en negatief maar voel mij hardstikke zwanger.. maar vind het lastig dat iedereen ql een dikke streep voor nod lijkt te hebben😐
5 jaar geleden
Ik moest zondag 30 augustus ongesteld worden & had maandag 7 sept pas positieve test in mijn hand. Dit kan ook komen omdat ik vrijdag niet met ochtendurine deed & zaterdag en zondag heb ik geen test gedaan’
5 jaar geleden
Reactie op IrmaA
Wat super dat jij hier een topic over opent.. ik zit 1 dag na nod en negati ...
Ik snap helemaal hoe je je voelt ,als mijn lichaam mij zo voor de gek kan houden dan zal ik NOOIT zekerheid hebben om te weten wanneer ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn. Ik wacht et nog even af want ik weet ergens gwn al dat ik zwanger ben..
5 jaar geleden
Reactie op Dyani
Ik snap helemaal hoe je je voelt ,als mijn lichaam mij zo voor de gek kan h ...
Verschrikkelijk heh.. ik ben misselijk als ik niets eet, mijn buik maakt geluidjes (rommelt heel erg) borsten zijkqnten doen ontzettend zeer.. ik weet het gewoon zeker.. dus of he tgaat mis of ik ben zo een laat positief tester 😅😅 en voor wat ik nu voel is het dat laatste😊... alleen het geduld.. de dagen gaan zo langzaam.. ik wil dit weekend pas weer testen want maak mezelf anders echt gek.. hoe ga jij het aanpakken ?
5 jaar geleden
5 dagen na nod pas positief. Miss 2 of 2 dagen ervoor ook al maar ik had alleen op mijn nod getest en die was negatief. Daarna werd ik ongesteld (dacht ik) maar achteraf was het anders dan anders. Na 5 dagen voelde ik mezelf heel erg zwanger. Ik dacht dat het tussen mijn oren zat. Daarom een test gedaan zodat ik zou zien dat ik echt niet zwanger was. Maar die was dus ineens wel positief. Verloskundige gebeld en die vertelde dat dit een innesteling was geweest. Ik was zelf nog heel onzeker dus om de dag weer getest en test werd steeds donkerder. En symptomen bleven ook, en werden erger.
Nu 5.5 wkn zwanger en het gaat steeds een beetje meer landen 😊
Het kan dus, maar ben ook al heel vaak een paar dagen overtijd geweest zonder positieve test. Dat kan helaas ook.
Dus fingers crossed!
5 jaar geleden
Reactie op IrmaA
Echt dit geeft zoveel hoop, met welke heb je toen positief getest als ik ma ...
Eerste 's ochtends vroeg met de early van t kruidvat, twijfelde of ik wel wat zag.. Halverwege de middag nog eens ook met die van t kruidvat.. Toen iets meer streepje.. Eind van de middag met de clearblue wekenindicator nog even om t zeker te weten.. 😅
Vandaag 7 weken volgens eigen berekening, vrijdag de 1e echo🥰
5 jaar geleden
Ik had 5 dagen voor mijn NOD al een knal test met gewoon middagurine en daarna gelijk de wekentest gedaan en die gaf zwanger 1-2 aan.. nu zegt mijn zoontje steeds ik krijg een broertje en een zusje..(terwijl hij niet weet dat we zwanger zijn) en ook de huisarts zegt dat zo vroeg positief testen kan komen als je zwanger bent van een tweeling..
bij mijn zoontje had ik pas 1 week na de NOD een knaltest.. dus het kan nog.. even geduld en niet gelijk morgen weer testen. Je hormonen verdubbelen volgens mij in 48 of 72 uur. Dus even 2 of 3 dagen wachten en dan nog een keer testen. Het kan ook zijn dat je nog niet zo ver bent als je denkt en door wisselende cyclusduur pas volgende week positief test. Hoop voor je dat je nog een positieve test krijgt !
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik zelfs een week later nog negatief. Bloedtest ook. En toen weer 3 weken later tóch wel positief. Nu testte ik wel heel snel positief, maar zolang je nog niet ongesteld bent geworden kan het allemaal nog!