41 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Hij hangt nog niet maar ziet er echt leuk uit 😊

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Onze babykamer heeft een strandthema.

5 jaar geleden

Wij hebben deze 🤗

5 jaar geleden

Onze lamp hangt net 🥰

5 jaar geleden

Hele gave lamp gekocht... kwam beschadigd aan, ruim een maand verder eindelijk retour kunnen sturen. Nog geen idee of ik nog een nieuwe van ze krijg of dat ik mijn geld terug moet eisen.. prutwinkel.😖 Maar is een fijne soort lamp, mijn dochter doet er al ruim 7 jaar mee! Groot licht en nachtlampje in een😊

5 jaar geleden

Ik zou er eentje kiezen waarbij je van beneden niet direct in het peertje kijkt. Je kindje ligt de eerste paar maanden op zn/haar rug en dan kijken ze er recht in!

5 jaar geleden

Reactie op Okja

Wij hebben deze 🤗
Leuk hebben wij ook.

5 jaar geleden

Functionele verlichting plus een zoutlampje voor in de avond/nacht. Dat vind ik persoonlijk zo’n mooi zacht licht geven

5 jaar geleden

Wij hebben deze zwarte lamp. De binnenkant is brons. Waardoor het als het donker is buiten de lamp niet super fel is. Nu zoeken we nog een kleine lamp.

5 jaar geleden

Wij hebben deze uitgekozen voor ons meisje 🥰

5 jaar geleden

Reactie op celiine

Onze lamp hangt net 🥰
Mag ik vragen waar de giraffe vandaan komt🙈

5 jaar geleden

Wij hebben deze lamp van de Ikea voor aan het plafond. Het goude past in de kamer en de insneden geven een mooi effect op de muur. (In de andere kamers heb ik deze lampen ook in andere kleuren)

5 jaar geleden

En dit schattige nachtlampje😍. Hier zit een sensor op als ons meisje zal huilen springt het lampje voor 5 minuutjes aan. (Zelf in te stellen)

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Baby's only in het mint groen! Heel blij mee 😍

5 jaar geleden

Deze hebben wij🥰 bol.com 39,/

5 jaar geleden

Wij hebben deze van babylampen.nl

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Kwantum. Was toen (2 weken geleden) nog in de aanbieding voor 50 euro. Geeft een mooi patroon in het donker!

5 jaar geleden

Wij hebben deze vandaag besteld 😁

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Little Dutch 🥰

5 jaar geleden

Net opgehangen! Van de Kwantum ook 🥰