Wat voor zacht lampje hebben jullie in de babykamer? Wij hebben nu alleen een plafon lamp, maar als we haar s'nachts gaan verschonen is dat wel erg fel!
Hebben jullie tips of ideeën?
Ik heb dus dat hele stomme idee in me hoofd, en God wie ga k zo gek krijgen om dit te gaan doen voor me, om die plak sterretjes op het plafond te doen 😭🤣 (zou dat lang genoeg schemer licht geven?)
Verder ga ik gewoon me hal licht aan doen in de nacht en dan haar deur open houden, zo heb ik niet een extra nachtlampje nodig om der te verschonen.
Maaaaaaar. Je hebt ook van die kleine nachtlampjes bij ikea (volgens mij in wit blauw grijs en roze) die geven niet heel fel licht.
Ik heb echt een mega lief bamboe lampje gescoord bij de action. Warm lichtje erin en het is helemaal leuk (voor onze babykamer dan). En dat voor maar 7 euro! Dacht ik zoiets haha😌
Ooooh leuk!! Die sterretjes had ik vroeger ook als kind! Maar dat geeft den ...
Hahahaa jaa !! Gewoon plafond vol plakken. Ik zag trouwens wel op bol.com zown projector, die het helal dan op het plafond schijnt en dat s wel genoeg licht om een kleintje mee te verschonen.. (voor als je het als k helemaal gek ben op sterretjes)
Wij hebben deze. Heel fijn lampje. Je kunt zowel de uil als het boogje apar ...
Die hebben wij ook! En hij reageert op geluidjes, dan gaat hij ook aan 😊.
Mijn vriend is helemaal gek op uiltjes daarom hebben we hem gekocht maar ik vind hem ook echt super gaaf! Niet te groot maar geeft wel gewoon mooi voldoende licht!
Ook nog een tip: een led strip onder het ledikant. Geeft s nachts heel zacht licht, jij kunt het kindje zien maar het kindje heeft er totaal geen last van omdat het onder het bed is. Google vooral, maar maakt je leven makkelijk
Wij hebben een grote plafondlamp besteld met 2 standen: groot licht en led 'sterretjes'.
Op de foto die van mijn dochter waar ze al 7(!) jaar plezier van heeft. De sterretjes stand is nu in gebruik als nachtlampje omdat ze het anders te donker vindt.😁
Wij hebben een zoutsteenlampje. Ben er super blij mee, heel mooi zacht en d ...
Ik vind de zoutlamp echt een super gaaf idee!! Geeft het genoeg licht? En waar heb je deze besteld? Ik zie heel veel webshops voorbij komen met verschillende prijzen 🤔