27 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb 60x120. Tegen die tijd kopen wij een peuterbed 😊

4 jaar geleden

Wij hebben 70x140, een doorgroeibedje. Achteraf hadden misschien beter 60x120 kunnen kopen, want het is best groot in onze niet al te grote kamer.

4 jaar geleden

Wij hebben 60*120, daar kunnen ze tot een jaar of 2 wel in en ik kreeg de tip om daarna gewoon een eenpersoonsbed te kopen.

4 jaar geleden

60x120. En hierna een 1 persoonsbed.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een 60x120 voor onze zoon. Hij ligt er al in vanaf een maand of 4 (na de wieg) tot nu toe (16 maanden) en dat gaat nog heel makkelijk. Rond zn 2e verjaardag naar een peuterbed en dan kan het ledikant naar zn zusje die in mei geboren wordt 🤗

4 jaar geleden

60x120 hebben wij 😊

4 jaar geleden

Wij hebben 60×120, voornamelijk omdat zo'n juniorbedje niet past in de kamer met nog een stoel ernaast. 70×140 is verder wel handig hoorz kun je ombouwen tot peuterbedje. Maar je kunt net zo goed een peuterbedje kopen zodra je kindje er klaar voor is ;)

4 jaar geleden

70x140. Bij mijn oudste kinderen hadden we 60x120, waarna er een peuterbed en daarna een eenpersoonsbed volgde. Die waren toch gemiddeld €150 per bed per kind, dus wij hadden in gedachte hiermee wel goedkoper uit te zijn. Matrasje van aerosleep, maar deze zullen er ook zeker goedkoper zijn.

4 jaar geleden

70x140. Bij mijn oudste kinderen hadden we 60x120, waarna er een peuterbed ...
Ligt eraan, wij hebben bij de oudste 2 een peuterbedje van marktplaats geplukt. Beide voor echt heel weinig. Ook een optie 😉

4 jaar geleden

Hier ook voor een 70x140 gegaan. De nr past niet, maar de nummer 2 matras heeft wel die maat! Dus daar gaan wij voor. We hebbem de ruimte en lijkt ons fijn voorlopig niet te hoeven denken aan het kopen van een nieuw bedje

4 jaar geleden

60x120 en tot 2,5 jaar in gelegen. Wij expres gedaan met het idee dat ze tegen die tijd naar peuterbed kon en ledikant weer vrij was voor evt nr 2. En daarbij matrasje en beddengoed was toen goedkoper in de 60x120. Nu zie je al meer in de grotere maat.

4 jaar geleden

Hier bij de eerste gekozen voor het Sebra kili bedje, ook uitschuifbaar tot peuterbed. Helaas wilde onze peuter daar echt niet in slapen, na heel wat beroerde nachten en inmiddels een broertje erbij uit wanhoop een 140X200 boxspring gekocht. Zodat we er zelf naast konden liggen en we allemaal beter zouden slapen. Nou, nooit meer gedoe gehad sinds dit (veel) te grote bed. Ze slaapt als een roos! Sebra bed ligt haar broer nu in, ook geen goede slaper. Dat bed is vervloekt ofzo 😩

4 jaar geleden

60x120 hebben wij 😊

4 jaar geleden

Wij gaan voor een 60x120 ledikant dat je daarna kan ombouwen tot 1 pers bed. Leek ons wel handig en omdat het ons eerste kindje is weet ik ook niet precies hoe lang hij in het ledikant zal slapen.

4 jaar geleden

Wij hebben ook gekozen voor 60×120. Zodra ze oud genoeg is gaan we voor een 1persoonsbed.

4 jaar geleden

Reactie op Spruit1505

Wij hebben ook gekozen voor 60×120. Zodra ze oud genoeg is gaan we voor een ...
Wij ook 😊

4 jaar geleden

Ik wilde eerste voor een meegroeibed gaan van 70x140 maar dan moet ik later mocht ik weer zwanger zijn voor de 2e een nieuwe babybed halen. Want nu heb ik het als set. Dus dacht ga gewoon voor een 60x120 en neem later een peuterbed voor de 2e. Ook omdat ik thuis de kleinste slaapkamer als babykamer ga gebruiken, vind ik een bed van 70x140 daarin veelste groot.

4 jaar geleden

Wij hebben een meegroei bed van Stokke als box, een wieg voor op onze kamer en een ledikant 60x120 voor op de babykamer 😬.

4 jaar geleden

Wij hadden voor de eerste een ledikant van 70x140. De oudste heeft een grote kamer maar de baby heeft straks een stuk kleinere kamer en daar vind ik dat ledikant echt te groot voor. Als ik het opnieuw zou doen zou ik een ledikant van 60x120 nemen. Groot genoeg voor de eerste paar jaar.

4 jaar geleden

Wij gaan ook gelijk voor een 70/140 ledikantje!