56 Reacties

5 jaar geleden

K heb er ooit 1 gekocht voor m'n 1e en die nooit gebruikt. M'n moeder is vrijhandig met de naaimachine en die had er 1 gemaakt voor in de wieg die daarna ook heel mooi in 't ledikantje paste. Die heb ik wel vaak gebruikt. Dus k weet niet of je handig bent of iemand kent die handig is met de naaimachine, maar 't scheelt je zo 50 euro

5 jaar geleden

Ik heb ook van Jollein de basic knit deken (tog 1) in de kleur caramel.. en ook een van meyco velvet honey mustard (tog 2.5)..

5 jaar geleden

Ik heb voor m'n dochter een van meyco en eentje van Prenatal. Allebei 2 jaar gebruikt, die van meyco was iets groter en dikker dan die van de prenatal. Beide rond de 40-50 euro dacht ik (al 4 jaar geleden) en moet zeggen dat ze vorige zomer er nog weer onder lag omdat het dekbed te dik was. En ze zien er nu allebei nog heel goed uit! Heb nu voor onze jongen nog maar 1tje gekocht, vind ze allemaal maar saai of niet geschikt qua stof 🙈 wacht op de voorjaarscollectie 🤞🏼

5 jaar geleden

Ik heb ze van de hema 🙈🤭

5 jaar geleden

Heb een mooie van prenatal 39.95

5 jaar geleden

Ik heb deze oa Vind m zo gezellig https://www.wehkamp.nl/jollein-basic-knit ...
Die heb ik ook! Mooie deken 😊

5 jaar geleden

Reactie op Anneb88

K heb er ooit 1 gekocht voor m'n 1e en die nooit gebruikt. M'n moeder is v ...
Ik ben er zeker niet super handig mee maar 2 lapjes stof op elkaar stikken lukt me nog wel dus heb ze zelf gemaakt. Vind het ook leuk om zelf de stofjes te kiezen. Maar voor low budget dekens kun je kijken bij c&a, h&m, Kiabi...

5 jaar geleden

Je hebt ze echt wel voordeliger hoor! En hou ook rekening met het seizoen.. Je hoeft nu geen mega dik deken te kopen. Die kan je altijd later nog kopen als dat nodig is. Wij gingen vrij snel over op slaapzak dus hadden uiteindelijk geen deken meer nodig bij de 1e. En gaat je kindje eerst in een wiegje? etc etc..

5 jaar geleden

Ik maak ze zelf. En je kan ze bestellen op mijn webshop ☺️ Www.kleinwonderhandgemaakt.nl

5 jaar geleden

Een 'gewoon' fleece dekentje volstaat trouwens ook hoor, dus zoek niet alleen op de term 'ledikantdeken'!

5 jaar geleden

Reactie op Ri1

Een 'gewoon' fleece dekentje volstaat trouwens ook hoor, dus zoek niet alle ...
Fleece word afgeraden voor ledikant of wieg

5 jaar geleden

Ik zou eerst kijken of je ze wel gaat gebruiken. Hier eerst wiegje, daarna slaapzak in ledikant.. tot 2.5 jaar! Nooit een deken gebruikt, en wel gekocht!

5 jaar geleden

Samplestocksale.nl :) hele goede ervaringen mee!

5 jaar geleden

Heb ze van mamaloes voor 24 euro

5 jaar geleden

Jollein, meyco of yumi baby heleee leuke spullen

5 jaar geleden

Ik heb deze oa Vind m zo gezellig https://www.wehkamp.nl/jollein-basic-knit ...
Ik hoor dat deze dus na het wassen lelijk wordt?

5 jaar geleden

Je hebt ze echt wel voordeliger hoor! En hou ook rekening met het seizoen.. ...
Eerst in een co-sleeper. Kan ik daar gewoon een wiegdeken voor gebruiken? Of is die te klein?

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Ja zeker! We gebruiken ze super veel. Belangrijk dat het goede materialen zijn (dus katoen of wol). Prijs van €60-90 is in mijn ogen normaal. Goed merk bijv is Klippan of Disana.