38 Reacties

5 jaar geleden

Zalm bakken en spinazie, laten sudderen met kookroom en paturain. Cherrytomaatjes erbij. 😍

5 jaar geleden

Ik volg even 😊

5 jaar geleden

Tagliatelle roomsaus met tagliatelle, gerookte zalm, paprika en ui. Eventueel kun je broccoli toevoegen voor meer groente. Simpel recept, maar erg lekker 😊

5 jaar geleden

Reactie op Rista

Zalm bakken en spinazie, laten sudderen met kookroom en paturain. Cherrytom ...
Deze klinkt heel goed.. 🤤

5 jaar geleden

Jaaaaaa! Uitje, knoflook kort bakken, gerookte zalm en roerbakgroente Italiaans champignons erbij. Daarna pasta erdoor en crème fraise. Veel mensen doen met roomkaas maar crème fraise maakt het ook romig. Je kan eventueel viskruiden beetje erdoor doen maar hoeft niet door de knoflook en zalm krijgt het veel smaak. Lievelingsgerecht hier 🥰

5 jaar geleden

Wij doen vaak pasta, met gerookte zalm, broccoli, kruidenkaas en een beetje room 🤤

5 jaar geleden

Courgette slierten in plaats van pasta! Met wat Cherry tomaatjes, pesto en stukjes zalm😋 Beetje parmezaan erover, want wat is pasta zonder kaas hihi. Heerlijk, ga ik meteen op het menu zetten aankomende week! En meteen lekker veel groente voor jou en de spruit 👍

5 jaar geleden

Je mag wel gerookte zalm als je die verwarmd / verhit? Goed om te weten!!

5 jaar geleden

Als je ook van grote garnalen houdt; Tagliatelle met knoflookgarnalen (wokgarnalen), italiaanse roerbakgroenten, vis-dillesaus, boursin cuisine (of paturain cuisine) en zalm stukjes.

5 jaar geleden

Reactie op Iris1983

Je mag wel gerookte zalm als je die verwarmd / verhit? Goed om te weten!!
Yes! Gelukkig wel;)

5 jaar geleden

Thnx allemaal:). Veel gerechten die ik zelf ook wel ken, met Boursin of room... maar misschien is dat ook gewoon het lekkerst!

5 jaar geleden

Gerookte zalm, tomaat, bosui, peper, zout. Ik kook tagliatelle. En dan tomaten ontvellen en in blokjes snijden. Lente-ui klein snijden. Eerst lente-ui bakken( eventueel met knoflook) dan de tomatenblokjes erbij. Dan beetje crème fraiche. En dan flink peper. Dan met de tagliatelle doorroeren en op het laatst de zalm, kleine stukjes, goed doorwarmen.

5 jaar geleden

Reactie op Rista

Zalm bakken en spinazie, laten sudderen met kookroom en paturain. Cherrytom ...
Voor wat extra bite gooi ik hier altijd nog wat geroosterde pijnboompitjes doorheen. 👌

5 jaar geleden

Mijn lievelings pasta: tagliatelle met boursin cuisine (of paturain cuisine) met courgette en zalm. Lekker wat peper en zout erdoor naar wens hmmm

5 jaar geleden

Ik had laatst nog pasta met zalm gemaakt! Love it 😍 Linguini koken, uitje en knoflook bakken (gebruik ik bijna altijd standaard wel), verse bladspinazie even laten slinken, klein bakje creme fraiche en 200ml slagroom. Even laten borrelen. Daarna stukjes zalm erin doen. Hoeft maar heel even, is zo klaar! Beetje kruiden zoals dille, zout, peper en een klein klontje roomboter. Ik zeg, eet smakelijk 😜

5 jaar geleden

https://njam.tv/recepten/pasta-met-gebakken-zalm-en-broccoli Ik ga deze vanavond maken, maar dan voeg ik er nog champignons, Italiaanse kruiden en de Parmezaanse kaas aan toe 😄 je kan er ook nog pijnboompitten aan toevoegen. Die at ik in het verleden ook wel eens maar dan zonder zalm (ben eigenlijk vegetariër maar nu ik zwanger ben lijkt het me voor de baby wel goed om af en toe vis te eten).

5 jaar geleden

Ik ga nu hetzelfde maken met gerookte zalm 😋 smakelijk!

5 jaar geleden

Je hebt ook Risotto recepten met zalm. Zojuist in huis gehaald. 😋 Vaak haal ik mijn recepten van smulweb of ah.nl

5 jaar geleden

Welke zalm kopen jullie dan? Uit de super of de visboer?