5 Reacties
10 maanden geleden
Ik volg even mee. Wij willen gelijk zonder zijwieltjes gaan proberen eigenlijk. En een fiets geven als verjaardagscadeau.
10 maanden geleden
Mijn ervaring: Het verschilt enorm per kind!
met 2 jaar is wel erg vroeg. Maar ik heb wel neefjes die op hun 3e van loopfiets gelijk naar gewone fiets zonder wieltjes gingen.
Mijn eigen dochters zijn echter veel voorzichtiger aangelegd, vonden het allemaal maar spannend. Ondanks dat ze reacete op hun loopfiets waren ze 5/6 toen ik ze eindelijk zover zonder zijwieltjes kreeg. Dat is wel weer aan de latere kant.
10 maanden geleden
onze zoon is van loopfiets naar een gewone fiets gegaan, hij had een fiets met zijwieltjes daar keek hij niet naar om. onze dochter wordt 10 mei 3jaar die krijgt ook een fiets zonder zijwieltjes zij kan op haar loopfiets zo goed evenwicht houden dus die fiets zo ook weg. zal niet perse een lichte fiets kopen hier gewoon een zware loekie.
10 maanden geleden
onze zoon is van loopfiets naar een gewone fiets gegaan, hij had een fiets met zijwieltjes daar keek hij niet naar om. onze dochter wordt 10 mei 3jaar die krijgt ook een fiets zonder zijwieltjes zij kan op haar loopfiets zo goed evenwicht houden dus die fiets zo ook weg. zal niet perse een lichte fiets kopen hier gewoon een zware loekie.
10 maanden geleden
Ja gaat zeker, ons zoontje kan al een paar maanden zonder zijwieltjes met trappers fietsen alleen opletten en fietsen merk ik wel dat het goed uitkijken is in het verkeer.
We hebben een fietsje via marktplaats best een zwaar ding maar gaat prima zolang de ketting maar gesmeerd is en de banden goed opgepompt zijn 🤗