6 Reacties

9 maanden geleden

Kleine dingen of misschien een groter gezamenlijk cadeau? Een (loop)fietsje zou kunnen op deze leeftijd. Abonnement voor een dierentuin/speeltuin/kindermuseum etc of een uitje naar zulke plekken. Hier overstroomt het huis een beetje qua speelgoed dus ik ga vooral uitjes/belevenissen vragen. Buitenspeelgoed zoals krijt, (grote)bellenblaas, waterpistool, (groter) zwembadje met bijvoorbeeld een opblaasbaar glijbaantje ofzo.

9 maanden geleden

Hier vraag ik vooral uitbreiding op wat ze al heeft, keukentje accessoires, poppenaccesoires, poppenhuis uitbreiding.. Ook vraag ik wat leerzame dingen, zoals boekjes, 'ik leer' spelletjes en dan specifiek weer voor de leeftijd.. Zoals bijvoorbeeld 'op weg naar groep 1'

9 maanden geleden

Ik heb op het online lijstje van onze dochter: - stickerboekje dora - speelgoed winkelkar - Dress me up stickerboek van little dutch - hamertje tik - maxi strijkkralen - vtech activiteitenboek naar school - hema vangbal - vloerpuzzel - hema oefen en leer knippen - hema oefen en leer mozaïeken - insectendoosje hema - stickers - verkleedkleren - zonnebril - dierenarts speelset - magnetische tegels (hebben we al een deel van en echt een hit hier) - twister junior - elefun - helm (wij geven een fiets) - knutselspullen - elektrische tandenborstel Vergrootglas is ook een succes hier. Poppetjes. En thee/eet spulletjes

9 maanden geleden

Is er iets waar ze fan van is? Opa en oma geven de uitkijktoren van Paw Patrol, aan de rest vragen we de bijbehorende losse poppetjes. Om het lijstje aan te vullen staan er ook Duplo, spelletjes, knutselspul zoals een prikblok, rolspel speelgoed zoals een doktersset en gereedschapskoffer, en een mandje voor aan haar loopfiets op. Wil iemand wat groters geven, dan zijn stapstenen, een speeltent of een watertafel ook leuk.

9 maanden geleden

Hier staat voorlopig op het lijstje (jarig begin juni): * magnetische tegels (samenleggen zodat hij toch een grotere basisset zou krijgen) * buitenkeuken/modderkeuken * nieuwe badjas * Spullen voor zijn toekomstige nieuwe kamer en bedje: leuke donsovertrek, nachtlamp, Boekenrekje *Zomerabonnement voor de binnen/buitenspeeltuin