29 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook nog geen luiertas maar ik ga voor een rugtas, ideaal ding vooral als je je kind ook wilt dragen in een draagzak lekker praktisch

4 jaar geleden

Wij hebben de Kidzroom popular diaperbag in het zwart. Erg lichte tas en past verrassend veel in. Zit ook een. Verschoningsmatje bij en een isolatie tasje voor de fles.

4 jaar geleden

Ik heb deze fijn en mooi

4 jaar geleden

Ik heb deze gekregen met Valentijn. Inclusief verschoningsmatje van Gucci

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de kidzroom popular diaperbackpack. Wij wilden perse een rugtas, zodat dit makkelijker mee te dragen is. Erg netjes en meerdere vakjes.

4 jaar geleden

Ik heb deze van Nanabeebi.

4 jaar geleden

Reactie op Aggieking

Ik heb deze gekregen met Valentijn. Inclusief verschoningsmatje van Gucci
Mooi tas 😍

4 jaar geleden

Wij hebben deze van isoki! Echt ideaal

4 jaar geleden

Van mina baie. Heel handig! Heel veel vakjes! Echt ideaaaal! Te dragen aan schouder maar ook als rugtas. Staat ook goed bij je partner! https://minabaie.com/collections/vegan-bags/products/vegan-kinney-backpack?variant=37639603585176

4 jaar geleden

Mozz bags😍😍
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Foto’s van de Mina Baie / schoudertas

4 jaar geleden

Mina Baie (voor je partner)

4 jaar geleden

Zowel in je tas veel vakjes als buiten

4 jaar geleden

Wij hebben er een van Herschel, is ook wat stoerder dus fijn voor mijn man ;) Misschien schaf ik wel nog een rugzak variant aan, voor als we willen wandelen zonder de wagen.

4 jaar geleden

Wij hebben een rugzak. Vooral praktisch, ook als ze dalijk wat ouder zijn. Bij ons eerste kindje begonnen we met een zijtas en merkte al snel dat dat echt een 'gesjouw' is. We zijn toen overgestapt op deze rugzak: https://www.bol.com/nl/p/little-company-lisbon-braided-luiertas-taupe/9200000085088284/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158643902-S-920082586235-9200000085088284&gclid=Cj0KCQiA7YyCBhD_ARIsALkj54qZ7CY3VSN4QbBjxFGa8dDxYuGxrIlGf_3YMiXGU10uspWYuFzQH_saAsy9EALw_wcB Mijn zus en meerdere vriendinnen hebben hem ook. We zijn allemaal kei tevreden. De tas blijft ook lang mooi en stevig, we kunnen hem nu makkelijk gebruiken voor nr. 2!

4 jaar geleden

Deze van de mango 😊 mooie ribstof. Incl verschoningsmatje.

4 jaar geleden

Ik kocht gewoon een rugzak die ik later ook nog kan gebruiken. Speciale tas is niet perse nodig.

4 jaar geleden

Ik kocht deze op amazon 😂 Niet te duur, dus als ik er toch niet helemaal fan van ben ook niet te veel geld kwijt.. Daar hadden ze ook lederen enzo
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op aris

Ik kocht gewoon een rugzak die ik later ook nog kan gebruiken. Speciale tas ...
Dit heb ik ook gedaan :) en los een luieretui erbij gekocht (met verschoningsmatje).

4 jaar geleden

Ik wil die van nanabeebi lijkt me super handig