59 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb voor een zwarte studio noos tas gekozen! Past over de frame heen en kan ook gebruikt worden als gewone tas. Dit omdat als de baby naar de opvang/oppas gaat, ik daar een kleiner tasje voor wil gaan gebruiken. Ook omdat ik luiertassen over het algemeen lelijk vind 🙈

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n rug tas waar veel in pas zodat mijn man er ook mee wil lopen en die vind op de rug makkelijk. Ik vind handig dat er veel in kan. Heb eerst een gewone gehad maar beviel niet

5 jaar geleden

Reactie op Abrikoosje

Wij hebben zo'n rug tas waar veel in pas zodat mijn man er ook mee wil lope ...
Mag ik vragen welke je hebt? Ben ook nog op zoek nr rug tas waar veel in past 😍

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad ook voor een mombag gekozen can studio noos. De tas heeft eigenlijk 1 groot vak maar ik gebruik hem dan ook nu al 😅 lekker multifunctioneel maar ben ook van plan deze luier rugzak aan te schaffen van Jollein 🙌🏻 want een grote luiertas is ook gewoon echt niet mijn ding.

5 jaar geleden

Ik heb voor kerst deze beauty gekregen! Het is een rugzak omdat ik van schoudertassen pijn aan mn rug krijg (scoliose en ongelijke gewichtverdeling werkt niet). Hij is mooi ruim met aan beide zijkanten nog vakjes waarvan 1 zeer geschikt is voor doekjes (zit een gleuf in), in het voorvak kunnen 3 flesjes of flessentoren, er zit aan de achterkant nog een extra vak en in het grote hoofdvak zitten ook nog 4 extra vakjes. Je kunt hier dus echt meer dan zat in kwijt :)

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik heb voor kerst deze beauty gekregen! Het is een rugzak omdat ik van scho ...
Er zitten overigens ook nog 2 riempjes bij waarmee je m aan de wagen kunt hangen! Ik heb alleen geen idee wat ie kost omdat ik m cadeau heb gekregen.. maar gezien ons cadeau budget is hij maximaal 50 euro!

5 jaar geleden

Ik heb eentje bij Ali express besteld

5 jaar geleden

Bij AliExpress heb je er 1 waar je een bedje van kan maken 😄 € 16,20 18%OFF | 2 IN 1 Portable Mummy Bag Folding Cot Bed Crib Multifunctional Large-capacity Waterproof Baby Diaper Bag Traveling Backpack https://a.aliexpress.com/_BSqEDk Vond hem wel grappig, maar toen bedacht ik dat ik waarschijnlijk altijd de maxi cosi of de kinderwagen wel bij me ga hebben, dus dat het niet zoveel nut heeft 😆 Ik ga denk ik voor deze € 9,48 52%OFF | Fashion Mummy Maternity Backpack Baby Care Nappy Bags Large Capacity Waterproof Mom Travel Nursing Bag Women's Stroller Bag ZXH https://a.aliexpress.com/_B1GFTG Maar 10 euro en leuke kleurtjes 🙂👍

5 jaar geleden

Reactie op OurLittleDream

Mag ik vragen welke je hebt? Ben ook nog op zoek nr rug tas waar veel in pa ...
Ik heb deze via wish is nu wel wat gestegen in prijs maar deze kocht ik 2 jaar geleden https://dl.wish.com/9jaK7

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Nanabeebi. Kan aan de wagen gehangen worden, heeft een verschoonmatje er bij en super handige indeling. En niet te zwaar aangezien het een rugzak is en het gewicht dus lekker wordt verdeeld.

5 jaar geleden

Reactie op cjb1983

Bij AliExpress heb je er 1 waar je een bedje van kan maken 😄 € 16,20 18%O ...
Ik heb toevallig die waar je een bedje van kan maken wel besteld. Is allemaal steviger en luxer dan gedacht!

5 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Wij hebben deze van Nanabeebi. Kan aan de wagen gehangen worden, heeft een ...
Deze heb ik ook, ik ben er heel blij mee. Lekker ruim en vakken waar alles netjes in blijft zitten😍

5 jaar geleden

Ik heb deze tas gekocht. Ben er super blij mee

5 jaar geleden

Ik heb deze van de Mango! 💖 Ik vond de kleur (en ribstof) erg mooi. Heb voor de babykamer ook dekentjes en accessoires in dezelfde kleur!

5 jaar geleden

Reactie op McFlurry

Ik heb deze van de Mango! 💖 Ik vond de kleur (en ribstof) erg mooi. Heb vo ...
Waah wat een mooie! Klopt het dat ik deze niet kan vinden op de website van Mango?

5 jaar geleden

Reactie op Junobaby

Waah wat een mooie! Klopt het dat ik deze niet kan vinden op de website van ...
Ik heb deze tas ook bij de Zara gezien, alleen niet in deze kleur, wel in beige en grijs.

5 jaar geleden

https://www.amazon.nl/dp/B07DPNYBSW/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabc_2Nl9Fb9SDCAEA?_encoding=UTF8&psc=1 Hier heel blij mee. Donkergrijze rugzak welke super handig is. Veel vakken en groot zat.

5 jaar geleden

Luiertas Rugzak van NanaBeebi is er nu met 20% korting ivm Valentijnsdag. Ik heb deze zojuist besteld

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van isoki die zijn wel wat prijzig maar echt heel mooi!! Voelt ook echt als goede kwaliteit.. Soms zijn er wel eens goede aanbiedingen!

5 jaar geleden

Reactie op Ri en Jao

Luiertas Rugzak van NanaBeebi is er nu met 20% korting ivm Valentijnsdag. I ...
Dankje voor de tip! Heb hem meteen besteld 😊 Hij is nu inderdaad afgeprijsd van €90 naar €70. Met de 20% korting er nog overheen heb ik nu €56 betaald. Ik vind de luiertassen vaak erg duur (ook logisch natuurlijk), maar op deze manier toch betaalbaar 😉