16 Reacties
5 jaar geleden
Vorige bevalling kende ik het niet. Dit keer wil ik hem gebruiken heb er 1 gekocht (als ik het niet vergeet😅). Een paar vriendinnen hebben het gebruikt en het hielp wel! Vlotte ontsluiting.
5 jaar geleden
Reactie op Noorlina
Ik wil het graag ook gaan proberen alleen weet ik niet hoe je het moet gebr ...
Als je weeen beginnen kan je het pas gebruiken. Daarvoor heeft het weinig zin heb ik gelezen
5 jaar geleden
Reactie op Noorlina
Ik wil het graag ook gaan proberen alleen weet ik niet hoe je het moet gebr ...
Ik denk zodra je weeën hebt.
https://www.aziemafatima.com/bloem-van-maryam-haar-bijzondere-gebruik-tijdens-de-bevalling/
5 jaar geleden
Reactie op Kim11
Je mag het pas gebruiken als je weeen hebt idd en het zorgt voor een snelle ...
4 jaar geleden
Jaa ikke. Mijn schoonouders hadden er 1 uit mekka die heb ik toen gekregen was echt de hele bloem. Ik moest m in een bak met water zetten en elke keer van dat water drinken dus dat deed ik de bloem ging langzaam open. Ik heb het 12uur zonder pijnstiller volgehouden helaas werd t wel een keizersnede. Ik heb na mijn bevalling ook niet veel gebloed was echt weinig dat zelfs de verpleegster zij o je vloeit niet. Je kan nooit weten of t allemaal dankzij de maryam komt natuurlijk. Toen ik m uit t water zette droogde die op en was die weer gesloten.
3 jaar geleden
Reactie op Latifa T
Waarom werd het een keizersnee?
En hebben meerdere vrouwen hier ervaring m ...
Ik kwam niet verder dan 2cm ontsluiting. Inmiddels al bevallen van de 2e en ook bij hem kwam ik niet verder dan 2cm. De gync vertelde mij dat het kan zijn dat er niet genoeg ruimte is om verder in te dalen.