9 Reacties

5 jaar geleden

Tijgerbalsem enzo mag met mate maar niet in de buurt van baarmoeder, weet niet of dat voor dit ook geldt?

5 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Tijgerbalsem enzo mag met mate maar niet in de buurt van baarmoeder, weet n ...
Nee het geldt in de buurt van de ribben

5 jaar geleden

Advies is om het niet te gebruiken tijdens de zwangerschap. Omdat het door de huid wordt opgenomen en er een kans bestaat dat het in de bloedbaan terecht komt, raden ze het af. Misschien een lekkere warme kruik of een milde massage olie 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Marcella3

Advies is om het niet te gebruiken tijdens de zwangerschap. Omdat het door ...
Ow oeps.. heb van de week 2 keer mn onderrug door mn partner laten insmeren met spiroflor van vsm. Zonder er eigenlijk verder over na te denken馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Marcella3

Advies is om het niet te gebruiken tijdens de zwangerschap. Omdat het door ...
Het punt is een warme kruik helpt niet en de milde massage ook niet

5 jaar geleden

Ik wist dit niet 馃槵 Mag de lavendel massageolie van Kneipp wel?

5 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Ik wist dit niet 馃槵 Mag de lavendel massageolie van Kneipp wel?
Ja die mag je wel gebruiken, lavendel werkt ontspannend. Geen cr猫mes of olie die warm wordt, geen tijgerbalsem of dergelijke die in de bloedbaan terecht komt en vermijd cederhout, salie en gember. (Die bevorderen de menstruatie) Kruidnagel, berk en zwarte peper kunnen huidirritatie geven tijdens de zwangerschap, dus probeer ook te kijken dat je cr猫mes of olies pakt waar dat niet in zit. :-)

5 jaar geleden

Reactie op Youngmommy

Het punt is een warme kruik helpt niet en de milde massage ook niet
Heb je een bad? Ga daar even in liggen (niet te warm) of pak een warme douche en hou de straal waar je last hebt. De zwangerschapsmassages zijn wat milder, maar wel heel doeltreffend. Ik ben zelf masseuse en geef regelmatig zwangerschapsmassages, deze helpen heel erg goed. Laat je partner beide kanten van de ruggengraat stimuleren door van je stuit naar je nek te masseren. De nek mag die ook meenemen, zorg wel dat die van de schedelrand terug naar onder masseert, zodat je geen hoofdpijn krijgt en goed drinken na de massage. :-)

5 jaar geleden

De spiroflor van VSM is echt een aanrader! Zo fijn voor je lage rugpijn!