Dag mummy's,
Ik ben 8+1 :)
Ik weet dat mijn vraag een beetje genant kan zijn...maat na zo veel weken zonder seks ( ik had er geen zin in) ineens kreeg ik vandaag weer zin in maar mijn vriend was niet thuis dus ik heb mijn satisfyer gebruikt 馃き maar ik heb op internet gezocht en waarschijnlijk is het afgeraden om vibraties tijdens de zwangerschap...oeps! Ik voel mijn heel bezorgd en schuldig!! Weet iemand van jullie iets meer erover? Dank u!!!!
Ik heb er niet al teveel verstand van, maar het lijkt mij geen probleem hoor tijdens de zwangerschap. Denk dat veel vrouwen dit gebruiken. Misschien toch even voor de zekerheid aan je vk navragen.
ik snap hoe je je voel .. ik gebruikte me vingers and niet eens inwendig ... nog geen half uur later bloede ik en een bloedprop de volgende morgen ... gelukkig alles goed met de baby ... nu durf ik het niet meer
Ik had dit gevoel bij me eerste zwangerschap ook. Maar volgens mij kan het geen kwaad. Althans dit is nu me 3rde zwangerschap 馃槄. En tot nu toe geen rare dingen gebeurd.
Zolang je na de seks of zelfbevrediging even goed naar de wc gaat, kan het volgens mij weinig kwaad.
Het is bekend dat seks en een orgasme een kleine bloeding kunnen veroozaken in de vagina omdat die beter doorbloed is. Maar doorgaans kan dit geen kwaad.
Ik heb zelfs ergens gelezen dat orgasmes (behalve als het afgeraden wordt door je verloskundige ivm mogelijke complicaties) juist goed zijn voor je en de bevalling er vlotter door kan verlopen. Geen idee of dit echt waar is hoor!
Ik weet er niet veel van maar lijkt me stug. Ik denk dat mijn kleine er dan straks trillend uit komt. Ik heb namelijk elke dag enorm veel zin en mijn man heeft heftige weken op werk en is dus vaak te moe. 馃槀
Niks aan de hand dames, sex en mastuberen is niet gevaarlijk want als het zo was dan zouden nu veel minder mensen op de aarde rondlopen. Een vrouwenlichaam is sterker dan je denkt. Het is meer onze beschermingsgevoel richting het klein wondertje in onze buik
Door dit soort berichten word ik zo onzeker en durf ik echt al weken helema ...
Vervelend dat je je door deze berichten zo onzeker kan voelen. Misschien helpt 't om ook naar de positieve berichten te kijken?
Bloeden/spotten na gemeenschap of mastrubatie komt veel voor. Zoals eerder al genoemd, alles is beter doorbloed. Er springt dan net wat sneller een adertje. Wat misschien helpt om te weten is dat je baby in een afgesloten zak zit en je daar helemaal niet bij kan. Zo wordt je baby beschermt tegen vanalles.