Heeft er iemand ervaring met de maxi cosi en de adapters op de mutsy nio????
De maxi cosi zit er prachtig op, maar krijg het er nu maar weer eens af!! De enige manier waarop ik het eraf krijg is met adapters en al, terwijl ik op youtbube een filmpje zie dat ze dat apart doet.(ze lijkt wel de knoppen in te drukken van het zonnenkapje maar bij mij gebeurd er echt niks) Dus eerst de maxi cosi eraf en dan de adapters. Wat ook veel logischer is..
https://youtu.be/1Ww_cY0ii-A
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb een autostoel van joie op de mutsy nio, kost vrij veel kracht om de autostoel eraf te krijgen. Het kan ook 1 voor 1, dus eerst de ene kant indrukken en lostrekken en daarna de andere, weet niet of dat anders is bij maxi cosi...
Wij hebben geen mutsy nio maar hebben hiermee ook lopen stoeien. Bij ons bleek dat het iets anders was dan in de handleiding.
Er zitten knopjes op onze maxicosi. Daarmee gaat het heel simpel. Maarja dat moet je maar net even weten haha.
Verschilt dus ook echt per maxicosi..
dat grijze knopje op de maxi cosi is om het los te halen van de adapters zeg maar 😊 soms even friemelen hoor. De adapters los maken van de wagen weet ik niet hoe het zit. Hopelijk ben je nu een klein stapje verder 🙈
Hahaha ik had laatst hetzelfde probleem met mn maxicosi op de joolz day.. ook een tijd staan klooien, tot ik de 2 grijzen knopjes op mn maxicosi ontdekte😅😅
Ja, vond het een verschrikking om ze er af te krijgen alleen, moest het echt met 2 man doen. Is ook de reden waarom ik weinig de maxi cosi erop zette. Ik had het idee dat het kwam door stroefheid