11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een autostoel van joie op de mutsy nio, kost vrij veel kracht om de autostoel eraf te krijgen. Het kan ook 1 voor 1, dus eerst de ene kant indrukken en lostrekken en daarna de andere, weet niet of dat anders is bij maxi cosi...

4 jaar geleden

Op de adapter zelf zit er inderdaad een knop die je kan indrukken. Ik krijg mijn adapter morgen pas binnen, dan ik even kijken.

4 jaar geleden

Wij hebben geen mutsy nio maar hebben hiermee ook lopen stoeien. Bij ons bleek dat het iets anders was dan in de handleiding. Er zitten knopjes op onze maxicosi. Daarmee gaat het heel simpel. Maarja dat moet je maar net even weten haha. Verschilt dus ook echt per maxicosi..

4 jaar geleden

dat grijze knopje op de maxi cosi is om het los te halen van de adapters zeg maar 😊 soms even friemelen hoor. De adapters los maken van de wagen weet ik niet hoe het zit. Hopelijk ben je nu een klein stapje verder 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Liezz

dat grijze knopje op de maxi cosi is om het los te halen van de adapters ze ...
Hahahahhahahaha ooooooooh wat goed zeg dit!!!!! BEDANKT!!! you made my day! Woehahhahaha 😅😅😅🤣🤣🤣 hij is eraf!

4 jaar geleden

Vroeg ik me ook al af ik heb de evo

4 jaar geleden

Hahaha ik had laatst hetzelfde probleem met mn maxicosi op de joolz day.. ook een tijd staan klooien, tot ik de 2 grijzen knopjes op mn maxicosi ontdekte😅😅

4 jaar geleden

Reactie op deJong01

Hahaha ik had laatst hetzelfde probleem met mn maxicosi op de joolz day.. o ...
Nou maar echt 30 opvliegers verder 😅🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Ja, vond het een verschrikking om ze er af te krijgen alleen, moest het echt met 2 man doen. Is ook de reden waarom ik weinig de maxi cosi erop zette. Ik had het idee dat het kwam door stroefheid

4 jaar geleden

Reactie op deJong01

Hahaha ik had laatst hetzelfde probleem met mn maxicosi op de joolz day.. o ...
Precies dit hahaha. Heb het meteen op een lijstje gezet om aan mijn moeder door te geven. Zij gaat 1 dag per week oppassen. 😂

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Hahahahhahahaha ooooooooh wat goed zeg dit!!!!! BEDANKT!!! you made my day! ...
Yeahhhh!! 🎉🎉🎉 toppie 🤗🤗