13 Reacties

5 jaar geleden

Volgens de site is schild 30 tot een diameter van 26, dus volgens mij moet je die hebben. Je cupmaat zegt niks over de diameter van je tepel. Let goed op dat je alleen je tepel meet en niet ook je tepelhof.

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Volgens de site is schild 30 tot een diameter van 26, dus volgens mij moet ...
Schild 27 is voor een diameter tot 23 cm...

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Volgens de site is schild 30 tot een diameter van 26, dus volgens mij moet ...
Dit heb ik dus denk ik fout gedaan. Ik heb de gehele tepel gemeten. Bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op SuusMS

Dit heb ik dus denk ik fout gedaan. Ik heb de gehele tepel gemeten. Bedankt ...
Het makkelijkste is met een schuifmaat uit de gereedschapskist馃槀

5 jaar geleden

24 mm is maat m, de standaard maat die er bij zit. Ik zou die proberen

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Het makkelijkste is met een schuifmaat uit de gereedschapskist馃槀
Mn vriend ziet me al staan met zijn rolmaar tegen mijn tepel aan 馃槀 de charmante momenten van zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Allmam

24 mm is maat m, de standaard maat die er bij zit. Ik zou die proberen
Als je de verkeerde maat gebruikt, heeft dat invloed op de hoeveelheid melk en kan het veel pijn geven. Dit is dus geen juist advies.

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Als je de verkeerde maat gebruikt, heeft dat invloed op de hoeveelheid melk ...
Ik weet hoe het werkt, maar de 24 is de standaard maat, je kan die toch als uitgangspunt pakken om te kijken of die wel / niet goed is.. te groot is ook zeker niet prettig!

5 jaar geleden

Ik zou afgaan op het geen wat je hebt gemeten ipv hoe het nu oogt 鈽猴笍 ze zeggen tepel maat +2-3mm is de juiste maat. Heb je allen het uitstekende puntje van je tepel gemeten of de hele tepelhof?

5 jaar geleden

Reactie op Liezz

Ik zou afgaan op het geen wat je hebt gemeten ipv hoe het nu oogt 鈽猴笍 ze zeg ...
Ik heb de gehele tepel (met hof)in diameter gemeten. Mijn kraamhulp was er gisteren en die zei dat zowel te groot al te kleine schilden problemen kunnen geven dus 2 maten in huis halen kan zeker geen kwaad.

5 jaar geleden

Reactie op SuusMS

Ik heb de gehele tepel (met hof)in diameter gemeten. Mijn kraamhulp was er ...
Klopt zeker, ik zou nog een keer alleen het puntje meten dan ook voordat je het besteld 鈽猴笍 twee maten bestellen kan sowieso geen kwaad. Bij mij is zelfs schild s te groot en het doet dan echt zeer en je tepels raken snel ge茂rriteerd met kolven en worden pijnlijk. Dus even goed meten kan echt schelen geeft meer plezier en gemak straks 鈽猴笍 Tip: moedermelk netwerk heeft veel keuze uit schilden en merken 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Liezz

Klopt zeker, ik zou nog een keer alleen het puntje meten dan ook voordat je ...
Er zijn ook verkleiners voor een te groot schild maat s, soort inzetstukje.

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Er zijn ook verkleiners voor een te groot schild maat s, soort inzetstukje. ...
Ja dat ik gezien inderdaad 馃槂