2 Reacties
7 maanden geleden
Niet echt vergelijkbaar maar wij zijn net terug van 10 dagen vakantie. Ik nam een mix mee van oud en nieuw speelgoed.
Oud: dingen waar hij thuis het allerliefst mee speelt en dat zijn vooral auto's, een botsbal, kleurboek + stiften + stickers, 2 puzzels, raamstickers
Nieuw: een magnetisch sorteerspel, elektro, een nieuw gezelschapsspel
Ik weet niet of er strand of water is waar jullie zullen verblijven? Wij hadden 2 'strandauto's' mee (zo'n graafmachine en vrachtwagen), schepjes, ijsjessets, bellenblaas. Ook voor in het water wat spullen om in het ondiepe te spelen: maatbeker, trechter, bekertje, visspel (zoontje is niet zo'n waterrat dus echt zwemmen is nog niet z'n ding).
Ik wens jullie een leuke vakantie toe!
PS. Misschien heeft je schoonmoeder ook wel speelgoed in huis of kan je vragen dat ze wat leent van vrienden ter plekke? Dat scheelt jullie toch qua bagage en is voor je zoontje wel leuk om te ontdekken denk ik.
7 maanden geleden
Wij zijn vorige maand op vakantie geweest. Wij hadden met name spullen mee voor het zwembad/strand. Emmertje, schepje ect. Maar ook de kiepauto en een paar andere autootjes. Verder een tekenboek, wat potloden, stickers, klei met een paar vormpjes, leesboekjes en zijn tabblad voor in de avond.
Hij was eigenlijk de hele dag hij het zwembad te vinden, dus de creatieve spullen niet zoveel gebruikt.