10 Reacties

één jaar geleden

Haha ja. Ze ligt er nu in. Ze wilt wel naar bed maar niet slapen. Ligt lekker te spelen en na +- een uur is het mama, klaar bed. Hoop toch dat dit voor eventjes is en ze met een paar dagen toch weer gaat slapen😂

één jaar geleden

Me dochter slaapt al 2 maanden niet meer in de middag. Met geen mogelijkheid in slaap te krijgen

één jaar geleden

Exact hetzelfde. Ligt er al bijna een uur in… want ze leek zo moe 🙈 Maar is alleen maar aan het spelen en kletsen. Heeft me wel al drie keer geroepen. Iets drinken of een knuffel, maar tot nu toe nog geen succes. Afgelopen week was dit enkel zo bij de opvang, thuis sliep ze makkelijk 2u op de middag! 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op chotan

Me dochter slaapt al 2 maanden niet meer in de middag. Met geen mogelijkhei ...
Oh heftig! Ik hoop dat dit tijdelijk is, want ze is zooo moe savonds als ze niet heeft geslapen en dan is alles haar teveel. Heel zielig!

één jaar geleden

Reactie op SnnevL

Haha ja. Ze ligt er nu in. Ze wilt wel naar bed maar niet slapen. Ligt lekk ...
Hier dus exact hetzelfde! (Zie m’n reactie hieronder) Blijf je het wel aanbieden?

één jaar geleden

Reactie op Mammama

Hier dus exact hetzelfde! (Zie m’n reactie hieronder) Blijf je het wel aan ...
Ja ik leg haar er nog wel in, ze roept nu ook, haal haar er zo maar uit, want ik weet dat ze nu toch niet meer gaat slapen🤪 's Avonds slaapt ze wel gauw, maar ze wordt dan gelukkig niet vervelend oid.

één jaar geleden

Reactie op SnnevL

Ja ik leg haar er nog wel in, ze roept nu ook, haal haar er zo maar uit, wa ...
Ja bij ons is ze savonds echt helemaal overstuur als ze niet geslapen heeft op de middag. Dan is ze gewoon te moe. Hier heeft ze een uur wakker in bed gelegen, kletsen en al… af en toe mij geroepen: kus, knuffel, iets drinken etc. En na een uur viel ze dan toch nog in slaap! 🤷‍♀️🙈

één jaar geleden

Reactie op Mammama

Ja bij ons is ze savonds echt helemaal overstuur als ze niet geslapen heeft ...
Oh gelukkig is ze alsnog gaan slapen! Ik weet hier dat wanneer ze na een half uur nog wakker is vaak niet meer gaat slapen, er naar toe gaan hoef ik niet te proberen, want dan is het drama🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Met grote regelmaat haalt mijn dochter hier een dagje door. Het ligt er echt aan hoe druk de ochtend was en hoe vroeg ze opgestaan is, of een dutje smiddags nog lukt.

één jaar geleden

Ja hier ook sinds ongeveer een week! Zodra we haar smiddags op bed leggen wordt ze helemaal hysterisch. Heeft het slaapje eigenlijk echt nog nodig 😅