30 Reacties

4 jaar geleden

Hier 1 maart gestopt (zoontje is ook 10 maanden nu en geef nog borstvoeding). Dus ik volg even mee, want ben ook wel benieuwd 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Hier 1 maart gestopt (zoontje is ook 10 maanden nu en geef nog borstvoeding ...
Dan zitten we in 'tzelfde schuitje. Hier dus ook 1mrt gestopt. Benieuwd.

4 jaar geleden

Ik wil binnenkort ook stoppen. Ben wel sinds 2 weken gestopt met de borstvoeding. Ben benieuwd of dat ook nog uitmaakt..

4 jaar geleden

Hier nog geen wens voor een tweede maar wel vorige weekend gestopt met de minipil omdat ik terug wilde naar de normale pil. Ik ben nu een kleine maand geleden volledig getopt met borstvoeding. Ze was toen 9 maanden. Tot op heden nog niet ongesteld.

4 jaar geleden

Ik geef onze zoon nog tweemaal soms driemaal bv op een dag. Ik heb na de bevalling ervoor gekozen om geen pil te slikken en in iedergeval mijn lichaam te laten herstellen in balans. Ik merk dat mijn cyclus nog niet zoals voor heen is, duurt nu nog tussen de 35 en 40 dagen. Voor de zwangerschap zat ik tussen 28 en 31 dagen. Wat ik eigenlijk wil meegeven is dat het niet perse aan de pil ligt hor je cyclus is straks.. het zou ook nog kunnen zijn van de zwangerschap en bevalling als het niet gelijk is zoals je zou verwachten.

4 jaar geleden

Ik slik niets en sinds ik mijn zoontje geen borstvoeding meer geef ben ik pas ongesteld geworden. En er zit nu na 3 maanden nog niet echt een ritme in.

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Nee inderdaad, het hoeft niet aan die pil te liggen inderdaad. We wachten af...

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Hier 1 maart gestopt (zoontje is ook 10 maanden nu en geef nog borstvoeding ...
En? :-)

4 jaar geleden

Hier nog geen menstruatie.. en geen zwangerschap haha. Daar?

4 jaar geleden

Oh ik volg even. Ik ben 15 maart gestopt, hopelijk duurt het geen eeuwigheid voordat ik weer ongesteld word 馃ゲ

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Hier nog geen menstruatie.. en geen zwangerschap haha. Daar?
Toen ik 'en?' stuurde ook nog niets. Zojuist zag ik wat bloedverlies!!

4 jaar geleden

Hier gestopt na 8 jaar mini pil, met 28 dagen ongesteld en de keer erna direct zwanger!

4 jaar geleden

Reactie op Karins168

Toen ik 'en?' stuurde ook nog niets. Zojuist zag ik wat bloedverlies!!
Oh spannend, ik ben benieuwd! Hier nog steeds niks hehe

4 jaar geleden

Bij mn eerste na 10 maanden met de minipil gestopt, 4 weken later positieve test in mn handen 馃槀

4 jaar geleden

Ik was meteen zwanger. Zonder ongesteld te worden tussendoor.

4 jaar geleden

Hadden jullie dan door dat je zwanger was? Of gewoon paar weken na de seks testen of zo? Want ik zou dr dan nieteens bij nadenken dat ik ook zwanger zou kunnen zijn omdat ik al zo lang niet ongesteld ben geweest of zo 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Oh spannend, ik ben benieuwd! Hier nog steeds niks hehe
En? Ik ben inmiddels al 5 weken verder na vorige menstruatie, geen 'nieuwe' menstruatie meer gehad.

4 jaar geleden

Nog niks. Geen menstruatie en geen zwangerschap 馃檲馃槄 Moet wel zeggen dat zoonlief sinds kort vaak weer 2x per nacht komt voor een voeding, misschien dat dat er mee te maken heeft.

4 jaar geleden

Ik ben na zo'n 5 weken al ongesteld geworden, benieuwd wanneer de volgende ronde is 馃槀

4 jaar geleden

Hier nog steeds niks trouwens, zoontje is bijna 13 maanden inmiddels 馃檲馃槄